Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Zoals al meerdere keren eerder genoemd: de kans is minimaal dat Blink zo lang in Europa blijft. Die gaan dus ofwel op Graspop ofwel niet bij ons te zien zijn. Misschien combo Pinkpop en GMM dat weekend.
Ja het is genoemd, maar op basis waarvan? De vorige Europese zaaltour duurde ook 1,5 maand, ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen. Er staat ook nog niks in de agenda voor later in de zomer op andere continenten.

Van mij hoeft het verder niet hoor, niet dat het wishfull thinking is :)

Greta alvast zeker niet 😉
Ah, dodged a bullet there. Omwisselen met Placebo wellicht? Vind Greta inmiddels ook wel op Classic passen qua stijl en live performance...

The Neighbourhood announced on June 25th too for a fest in Greece. No idea if that makes them more/less likely for Rayes day. Guess they’re also likely for Glasto that same weekend

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Talking of Alex Warren I think we’re safe, he’s just added a 2nd date in Crystal Palace on Werchter weekend
Het kan nog een bliksembezoek à la Lewis Capaldi worden op 1 of 2 juli, midden in een Britse tour, maar de kans is inderdaad klein.

Het nummer 'My body isn't ready' van Sombr heeft echt wel iets.
Ook muzikaal blijft het hangen. Geen idee intussen meer of hij wel of niet aanwezig zou kunnen zijn qua schema. Maar is welkom (als niet headliner dan ;-) )

Het nummer 'My body isn't ready' van Sombr heeft echt wel iets.
Ook muzikaal blijft het hangen. Geen idee intussen meer of hij wel of niet aanwezig zou kunnen zijn qua schema. Maar is welkom (als niet headliner dan ;-) )
Qua schema zou het kunnen (gat tussen einde UK tour op 29 juni en eerste optreden op het Europese vasteland op 14 juli), de kans wordt vooral verkleind door zijn optreden in de Afas dome op 16 mei. Verder ben ik het met je eens dat hij een prima toevoeging zou zijn.

Rock for People Tomorrow 10AM
FB_IMG_1790686808218.thumb.jpg.ccab40efd364149c90e06b3417e8ec5c.jpg

Users who are viewing this thread