Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is RW he. Royal Blood heeft daar altijd bijzonder hoog gestaan.
En Barn head is ook een verwaterd begrip inmiddels. Zo staat er vaak nog een dance act na wat wij zien als Barn head. Dus laten we zo zeggen: bij de twee laatste namen.
Je kan het niet laten he, om direct negatief op bands te springen waar je niks mee hebt.
Als ze Royal Blood weten weg te zetten als Barn head dan heb je net als The Prodigy een mooie boeking te pakken. Mooi compact feestje voor de fans en de rest heeft er geen last van. Ook hoop wel met je mee dat RW er inmiddels van genezen is om die mannen een hoge mainstageplek te geven.
Hoe maf het ook klinkt, maar ik denk dat Royal Blood op Werchter gewoon subheadliner zal zijn (lees: voorlaatste op de main). Voor minder komen die niet.
Hoe maf het ook klinkt, maar ik denk dat Royal Blood op Werchter gewoon subheadliner zal zijn (lees: voorlaatste op de main). Voor minder komen die niet.
Zullen sowieso niet hoger staan dan voorlaatste. Laatste jaren weinig stappen gezet, eerder wat populariteit verloren. Bij voldoende aanbod zie ik ze wel nog derde laatste aanvaarden op een festival als Werchter. Maar dat ze er zullen staan, dat is bijna zekerheid als ze touren. En dat kan ook als voorlaatste, zeker als het in combinatie is met een band qua grootte Foo Fighters/Pearl Jam/Metallica/...
En toch is er voor zulke bands altijd een moment dat ze meer in het circuit nét onder RW/PkP terechtkomen, en meer in de vijver geraken van de Cactussen, Lokersen, Live is Live en andere Suikerrocks. Benieuwd wanneer die tijd aangebroken is voor Royal Blood.
En toch is er voor zulke bands altijd een moment dat ze meer in het circuit nét onder RW/PkP terechtkomen, en meer in de vijver geraken van de Cactussen, Lokersen, Live is Live en andere Suikerrocks. Benieuwd wanneer die tijd aangebroken is voor Royal Blood.
Ja, dat is inderdaad de juiste vraag stellen. Als het nieuwe werk weer volledig doodslaat zou dat zomaar volgend jaar al kunnen zijn. Zeker als ze hun eisen qua positie niet aanpassen dan zie ik een rondje met headlineplekken op Lokerse en Suikerrock ook wel gebeuren.
Zal afhangen van hoe nieuw werk zal vallen bij de kenners en het publiek denk ik. Ze hebben alleszins een recenter succes gehad dan 1 van de huidige headliners.
Zal afhangen van hoe nieuw werk zal vallen bij de kenners en het publiek denk ik. Ze hebben alleszins een recenter succes gehad dan 1 van de huidige headliners.
Ik snap de negatieve fuzz niet over Royal Blood. Laatste keer was meer dan prima net voor de Foo's.
3e laatste plek op de main is een perfecte plek voor die mannen. Uurtje knallen. Die zijn altijd welkom.
Ik snap de negatieve fuzz niet over Royal Blood. Laatste keer was meer dan prima net voor de Foo's.
3e laatste plek op de main is een perfecte plek voor die mannen. Uurtje knallen. Die zijn altijd welkom.
Ze hebben er iets te vaak gestaan, shows zijn telkens min of meer dezelfde en het is intussen allemaal niet echt spannend/interessant meer. Natuurlijk geen slechte band op zich, maar het mag op zo'n plek toch echt wat meer zijn.
Als Royal Blood weer eens een album uitbrengt zoals een van die eerste 2 albums mogen ze van mijn part headliner zijn! Geweldige talentvolle band, alleen jammer dat ze sinds het derde album disco/pop muziek zijn gaan maken.. en ze zijn ook wel een beetje overkill de laatste jaren.
Ik hoorde zelf wat dat ze eind dit jaar een grote tour in europa en vk zouden spelen (ziggo dome, afas dome, etc.)
Smaken mogen toch verschillen? Of moeten we alles geweldig vinden zoals de presentatoren op StuBru?
Die eerste plaat was heel sterk, maar live hebben zij mij persoonlijk nooit echt helemaal overtuigd. 2017 was denk ik het hoogtepunt, beter dan toen zijn ze nooit geweest.