Rock Werchter 2026

Geen Social Distortion of Reytons nee Tinus?
Social distortion staat 29 juni in het Amsterdamse bos theater, maar die is puur afhankelijk van hoe het ervoor staat met mn scriptie. The Reytons heb ik toch al 2 keer eerder gezien en die verwacht ik komende jaar ook nog wel ergens in BeNe te zien, maar kan ook zo weer de andere kant op vallen…

When do you think we can expect a timetable?
Based on the last couple of years it’ll be first week of April (think it was 5th and 4th last two years) however that exact date would be a bank holiday this year so either earlier in the week or maybe the Friday after

• Leuk
Waarderingen: dann
The thing that Rock Werchter do so well is book such good up and coming guitar acts, Basht. has been the best discovery out of them all but add to that Balu Brigada, Cardinals and Keo too and they’ve nailed it again
Balu Brigada ook in dat rijtje ja? Die muziek gaat gewoon voorbij, blijft niets hangen bij mij. Misschien moet ik eens live-beelden checken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ze spelen ook in de AB van Deadletter het voorprogramma maar naar hun eigen show in gent gaan blijft natuurlijk het best om de volledige ervaring te hebben ;)
Tgochja, ooit zo eens Fontaines DC gezien als voorprogramma van een band, de volledige ervaring was er😉 En ik denk als we al 40-45 minuten muziek mogen aanhoren van hen, zullen we al zeer tevreden mogen zijn. Letterlijk nog maar 3 nummers.

zou de KluB C spot niet Sienna Spiro kunnen zijn? heeft op no time de AB kunnen uitverkopen en zou perfect na CMAT kunnen spelen met de hype die ze nu meeheeft. speelt de week erna (10 Juli) nog op north sea jazz festival.

In alle stilte geannuleerd dus we kunnen wel raden waarom.
Toch vreemd dat een band als Arsenal diverse keren de Roma kan uitverkopen maar niet de Lotto Arena. Tegelijkertijd ook bizar dat CMAT nog altijd zijn Roma concert op 1 april niet uitverkocht heeft.

Arsenal blijft een steengoede band, maar zijn de laatste jaren te experimenteel in hun muziek en dan wordt het moeilijk voor het echt grote publiek. Daarnaast hadden de 'echte' fans wel al vaak de kans om ze live te zien, bv. In unieke setting zoals De Roma. Los daarvan zullen ze sowieso op festival altijd wel veel volk trekken, mits ze een typische Arsenal-set spelen met vooral hits. Maar goed, denk uiteindelijk niet dat ze laatste plaatsje in zullen nemen.

Okan Okunkun is de beste plaat die Arsenal de laatste jaren heeft gemaakt en een van de beste Belgische lamgspelers van 2025, maar....het is nu niet bepaald een crowdpleaser vol Estupendo's en Lotuks of zelfs een Amplify. Hoe bloedmooi een Swim By of Moonlight Calls ook is.

Het helpt ook niet dat de Lotto Arena in mei, met een tramverbinding die weg valt, zeker op een maandag of dinsdag voor elke Vlaamse artiest een uitdaging zou zijn. Bazart red het omdat het een weekend is, en ze de voorbije jaren niet veel hebben gespeeld, maar andere zie ik het niet vlot klaarspelen dit jaar.

Mochten ze nu echter de komende weken een Arsenal aankondigen voor het OLT, dan verkopen die dat moeiteloos twee keer uit en is alles weer in balans. En anders is er altijd nog de Lokerse Feesten he.

Zijn concert?
even gecheckt je hebt gelijk haar concert omdat de zanger vrouwelijk is. Bij Bruce Springsteen and the estreet band zou het zijn concert zijn.
Wat als je een man en vrouw hebt die samen zingen in een band?:) bv Suzan en Freek

• Haha
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread