Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben flink aan het ontdekken tussen de slope namen, zit een bak goede muziek tussen zeg, Newdad, Basht, man/woman/chainsaw zijn heel tof, en dan vergeet ik nog zat om te benoemen
Poah jongens hype me nou niet op met Slowdive geruchten.... Kan alleen nog maar tegenvallen en ik zie ze niet echt die overgebleven spots pakken, staan overal vrij hoog op t affiche
Poah jongens hype me nou niet op met Slowdive geruchten.... Kan alleen nog maar tegenvallen en ik zie ze niet echt die overgebleven spots pakken, staan overal vrij hoog op t affiche
Staat op Reading/Leeds. Werchter lijkt me uitgesloten, zou zeggen dat Pukkelpop een kleine kans heeft.
Maar als ik hen was had ik die dan al wel bij de drop van gisteren gestoken.
Nee. Behalve misschien een Charlotte De Witte zoals werd geopperd maar dat is dan voor in de tent. Er is ook niet echt ruimte om nog dergelijk grote naam toe te voegen, of de verkoop nu goed gaat of slecht.
Kings of Leon was een kunstgreep omdat de ticketverkoop voor zaterdag (Sam Fender) toen ver onder de verwachtingen bleef.
En de verrassing was dat KOL toen al in Athene was geprogrammeerd maar dat RW deze headliner overnam mits extra vergoeding.
Wat is het verschil weer tussen RW boodschappen running low en last call? Zie zaterdag bijna uitverkocht.
Is running low de laatste duizend tickets ? En last call dan de laatste 500 tickets?
Wat is het verschil weer tussen RW boodschappen running low en last call? Zie zaterdag bijna uitverkocht.
Is running low de laatste duizend tickets ? En last call dan de laatste 500 tickets?
Daar zouden toch eens duidelijke regels over mogen zijn. Het blijft misleiding tegenover de klant als elke organisatie zelf beslist wanneer ze welke boodschap de wereld insturen.
Daar zouden toch eens duidelijke regels over mogen zijn. Het blijft misleiding tegenover de klant als elke organisatie zelf beslist wanneer ze welke boodschap de wereld insturen.
Het gaat mij om een wettelijk kader. Kijk, Werchter vertrouw ik daar wel in. Maar wie zegt er u als een organisatie zoiets de wereld instuurt, dat het daadwerkelijk zo is? Mensen kopen dan misschien uit vrees om iets te missen, terwijl er misschien helemaal nog geen sprake is van bijna uitverkocht.
Het gaat mij om een wettelijk kader. Kijk, Werchter vertrouw ik daar wel in. Maar wie zegt er u als een organisatie zoiets de wereld instuurt, dat het daadwerkelijk zo is? Mensen kopen dan misschien uit vrees om iets te missen, terwijl er misschien helemaal nog geen sprake is van bijna uitverkocht.
Misschien is het mijn (gebrek aan) vertrouwen in de mensheid, maar ik ga er bijna altijd van uit dat het een marketingtruc is en niet gebaseerd op daadwerkelijk resterende aantallen tickets.
De bal ligt toch volledig bij de consument?
In winkels zijn ook veel laatste kledingstukken of wat dan ook, koop je die dan ook voor vrees om het te missen?
Misschien is het mijn (gebrek aan) vertrouwen in de mensheid, maar ik ga er bijna altijd van uit dat het een marketingtruc is en niet gebaseerd op daadwerkelijk resterende aantallen tickets.
Bij veel organisaties zal dat inderdaad wel het geval zijn. Bij Werchter leert ervaring dat het vrij accuraat is. Zeker bij last call zijn de tickets vaak enkele dagen later allemaal de deur uit. Op zich vind ik het altijd wel een goede zaak dat er nog een berichtje komt. En natuurlijk is het een duwtje in de rug voor mensen die twijfelen.
De bal ligt toch volledig bij de consument?
In winkels zijn ook veel laatste kledingstukken of wat dan ook, koop je die dan ook voor vrees om het te missen?