Rock Werchter 2026

Ben flink aan het ontdekken tussen de slope namen, zit een bak goede muziek tussen zeg, Newdad, Basht, man/woman/chainsaw zijn heel tof, en dan vergeet ik nog zat om te benoemen

Poah jongens hype me nou niet op met Slowdive geruchten.... Kan alleen nog maar tegenvallen en ik zie ze niet echt die overgebleven spots pakken, staan overal vrij hoog op t affiche

Poah jongens hype me nou niet op met Slowdive geruchten.... Kan alleen nog maar tegenvallen en ik zie ze niet echt die overgebleven spots pakken, staan overal vrij hoog op t affiche
2 jaar geleden stonden ze 3de in Klub C, lijkt me nu niet dat die ondertussen veel populairder geworden zijn.

2 jaar geleden stonden ze 3de in Klub C, lijkt me nu niet dat die ondertussen veel populairder geworden zijn.
Stonden ze op Primavera niet tweede op t hoofdpodium? En BKS stonden ze volgens mij Sub/headliner TWO als ik t me niet verkeerd herinner

Eaux Claires van Justin Vernon keert terug vanaf dit jaar.

Laat ons de zeldzame verschijning van Matt Berninger op RW koesteren.

• Leuk
Waarderingen: phil
Wanneer verwachten we het volgende pakketje?

Zien we voor vrijdag ook nog een verassing zoals we vorig jaar King of leon kregen op zaterdag?
Nee. Behalve misschien een Charlotte De Witte zoals werd geopperd maar dat is dan voor in de tent. Er is ook niet echt ruimte om nog dergelijk grote naam toe te voegen, of de verkoop nu goed gaat of slecht.

Wanneer verwachten we het volgende pakketje?

Zien we voor vrijdag ook nog een verassing zoals we vorig jaar King of leon kregen op zaterdag?
Kings of Leon was een kunstgreep omdat de ticketverkoop voor zaterdag (Sam Fender) toen ver onder de verwachtingen bleef.
En de verrassing was dat KOL toen al in Athene was geprogrammeerd maar dat RW deze headliner overnam mits extra vergoeding.

Wat is het verschil weer tussen RW boodschappen running low en last call? Zie zaterdag bijna uitverkocht.
Is running low de laatste duizend tickets ? En last call dan de laatste 500 tickets?

Wat is het verschil weer tussen RW boodschappen running low en last call? Zie zaterdag bijna uitverkocht.
Is running low de laatste duizend tickets ? En last call dan de laatste 500 tickets?
Volgens mij beiden andere bewoording van hetzelfde bericht.

Voor hen een weet, voor u een gok ;-). Maar denk dat het idd 1000 vs 100 is ofzo.

Ah nee. De boodschap blijft hetzelfde - er zijn relatief weinig tickets over, dus wees er snel bij.
Het gaat mij om een wettelijk kader. Kijk, Werchter vertrouw ik daar wel in. Maar wie zegt er u als een organisatie zoiets de wereld instuurt, dat het daadwerkelijk zo is? Mensen kopen dan misschien uit vrees om iets te missen, terwijl er misschien helemaal nog geen sprake is van bijna uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan en koolket
Het gaat mij om een wettelijk kader. Kijk, Werchter vertrouw ik daar wel in. Maar wie zegt er u als een organisatie zoiets de wereld instuurt, dat het daadwerkelijk zo is? Mensen kopen dan misschien uit vrees om iets te missen, terwijl er misschien helemaal nog geen sprake is van bijna uitverkocht.
Misschien is het mijn (gebrek aan) vertrouwen in de mensheid, maar ik ga er bijna altijd van uit dat het een marketingtruc is en niet gebaseerd op daadwerkelijk resterende aantallen tickets.

• Leuk
Waarderingen: rockplease en koolket
De bal ligt toch volledig bij de consument?
In winkels zijn ook veel laatste kledingstukken of wat dan ook, koop je die dan ook voor vrees om het te missen? 😅

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Misschien is het mijn (gebrek aan) vertrouwen in de mensheid, maar ik ga er bijna altijd van uit dat het een marketingtruc is en niet gebaseerd op daadwerkelijk resterende aantallen tickets.
Bij veel organisaties zal dat inderdaad wel het geval zijn. Bij Werchter leert ervaring dat het vrij accuraat is. Zeker bij last call zijn de tickets vaak enkele dagen later allemaal de deur uit. Op zich vind ik het altijd wel een goede zaak dat er nog een berichtje komt. En natuurlijk is het een duwtje in de rug voor mensen die twijfelen.

Users who are viewing this thread