Rock Werchter 2026

Eerlijk. Wanneer is de laatste keer dat er vier must-sees bij de laatste twee namen op de main stage stonden... Hoe vaak gebeurt dat echt ?

Bij mij 2023, maar nadat Stromae afhaakte bleven er ook nog maar drie over.
Ik afgelopen editie, tot Sam Fender afhaakte (met KOL zouden het er zelfs vijf geweest zijn). Maar was al lang geleden. Voor mij telt het totaalplaatje. Ik moet over een weekend gewoon 30 à 35 namen willen zien en dat is al altijd het geval geweest. Dat er een leuke headliner bij zit is mooi meegenomen, maar ik kan evengoed genieten van een topshow in The Barn. Soms nog meer.

Dit rijtje is ook niet honderd procent mijn ding, maar ik sta er wel voor open, meer dan voor een zoveelste keer naam x of y.

We zijn vandaag opeens 7 pagina's verder en het is amper 15u, op een werkdag. Dit was geen aankondiging van jimmy, toch?? 😅
Dat ja. Was even druk met werk en als je dan op deze laatste pagina zou beginnen ben je het spoor gelijk bijster. Dat is wel uniek voor dit forum dat de hele goegemeente gaat reageren op een voorspelling alsof het al de definitieve line up is. En dan begon het Nick Cave verhaal met @jimmywe 's hint dat we met RW gaan zien hoe groot het aanbod is.

Overigens wel jammer dat we Nick Cave mislopen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Dat ja. Was even druk met werk en als je dan op deze laatste pagina zou beginnen ben je het spoor gelijk bijster. Dat is wel uniek voor dit forum dat de hele goegemeente gaat reageren op een voorspelling alsof het al de definitieve line up is. En dan begon het Nick Cave verhaal met @jimmywe 's hint dat we met RW gaan zien hoe groot het aanbod is.

Overigens wel jammer dat we Nick Cave mislopen.
Denk voornamelijk dat de aankondiging van Nick Cave door LiL de bal deed rollen, jimmy's potentiële line-up deed nog wat olie op 't vuur :D

Veel forumgangers beginnen te vrezen dat zulke line-up realiteit kan worden, lichte paniek.

• Leuk
Waarderingen: phil
Denk voornamelijk dat de aankondiging van Nick Cave door LiL de bal deed rollen, jimmy's potentiële line-up deed nog wat olie op 't vuur :D

Veel forumgangers beginnen te vrezen dat zulke line-up realiteit kan worden, lichte paniek.
Veel van die namen zijn wel een realiteit volgens de geruchten in het circuit. Hout vast houden voor een wit konijn uit de hoge hoed. Dan kan Boone al van die hoge spot af 😂

• Leuk
Waarderingen: phil en Yentel De Buyser
Denk niet dat het RW lukt om iemand te boeken die slechter kan zingen dan Axl Rose.
Kgeef u gelijk hé, ben zelf ook gaan lopen bij hun laatste passage op Graspop. Maar als ze hun set zouden aanpassen naar een 2-tal uur, en dan best - offs zie ik ze toch nog het nodige volk trekken

What about de Foo Fighters eigenlijk? Zou wel heel snel op retour zijn, maar kom.. Terug naar een pauze, nieuwe surprise plaat..
Dit jaar ook 30 jarig bestaan. Shows vorig jaar, naar aanvoelen, gecancelled omwille van de familiale situatie van Dave Grohl. Ik sluit ze niet geheel uit neen.

I do love all these co-headers type of predictions. Last year the 2nd downs ended up being Deftones, Simple Minds, Nothing But Thieves and Noah Khan. The year before was Greta Van Fleet, Sum 41, Khruangbin and Royal Blood

Think we might all be aiming slightly too high

Users who are viewing this thread