Rock Werchter 2026

Volgens sommige toch een naam die niet kon missen voor RW.
Ik vraag me echt af waar we nu onze iets "hardere" bands zullen moeten zoeken. Lijkt me ook niet veel meer te touren in de periode rond Werchter... Vind ik opzich wel jammer aangezien ik door examens waarschijnlijk niet op Graspop geraak.

Volgens sommige toch een naam die niet kon missen voor RW.
Tot die 2de Barcelona datum (eerder deze week) toch zeer reëel want waarom zou Graspop daar toch een headline positie aan verspillen.
The Offspring en Limp Bizkit headliners in 2025 men lieve mensen.

Dan pleit ik voor Rise Against een spot op de affiche te geven trouwens.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en RuneBrico
Ik vraag me echt af waar we nu onze iets "hardere" bands zullen moeten zoeken. Lijkt me ook niet veel meer te touren in de periode rond Werchter... Vind ik opzich wel jammer aangezien ik door examens waarschijnlijk niet op Graspop geraak.
Same, Graspop is veel meer mijn genre maar ik kan nooit wegens examens. Dan maar Werchter geprobeerd en sindsdien hou ik van het festival. Daarom altijd leuk als ik toch soms eens een zwaarder bandje kan vinden op Werchter, vind het heel jammer van The Offspring.

Same, Graspop is veel meer mijn genre maar ik kan nooit wegens examens. Dan maar Werchter geprobeerd en sindsdien hou ik van het festival. Daarom altijd leuk als ik toch soms eens een zwaarder bandje kan vinden op Werchter, vind het heel jammer van The Offspring.
Minder jaar voor de zwaardere bands lijkt het.
Maar met de GMM affiche zo vol kan je ze er nu wel van tussen uit halen die touren en daar niet staan.

ik ga ook uit van een pakketje morgen,

Franz Ferdinand, Hayley Williams, Mogwai, Just Mustard, Agnes Obel, White Lies, Interpol, Dogstar , Wolf Alice, Sons, The Black Crowes, Richard Ashcroft, The Pretty Reckless (lijkt me zeker nu ze nog niet voor GMM zijn aangekondigd) , Modeselektor , en dan een Bloody Beetroots live uit de hoge hoed.

"balen" dat Bush niet komt, staan op GMM zie ik.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: jarnemelk en musicislife
ik ga ook uit van een pakketje morgen,

Franz Ferdinand, Hayley Williams, Mogwai, Just Mustard, Agnes Obel, White Lies, Interpol, Dogstar , Wolf Alice, Sons, The Black Crowes, Richard Ashcroft, The Pretty Reckless (lijkt me zeker nu ze nog niet voor GMM zijn aangekondigd) , Modeselektor , en dan een Bloody Beetroots live uit de hoge hoed.

"balen" dat Bush niet komt, staan op GMM zie ik.
Die gaan verder met Volbeat op pad zeker?

Ik verwacht Rise Against, Dropkick Murphys en Blood Incantation er op zijn minst nog bij. Mogelijk ook Landmarks.

Ik verwacht Rise Against, Dropkick Murphys en Blood Incantation er op zijn minst nog bij. Mogelijk ook Landmarks.
dat zou wel een leuke impuls zijn!
The Pretty Reckless kan ook niet missen denk ik. Geen grote naam maar wel lekker voor ertussen. Rise Agains zeeeeer welkom ook

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Tomorrow last 2025 package (WISHFUL) guess 25 names;

Lily Allen, Wolf Alice, CMAT, Zara Larsson, Skunk Anansie, Reneé Rapp, Kingfishr, Lorde (? I only see it as a separate announcement as barn head, but wishful thinking), JENNIE, Zimmer90, Holly Humberstone, Swimming Paul, Little Simz, Joy Crookes, Charlotte Cardin, The Beaches, Massive Attack, Ski Aggu (too much of a genre clash?), Jade, KI/KI, PinkPantheress, Role Model, Peggy Gou, Cyndi Lauper, Brutalismus3000
I would hope for a better wishlist than that.

Vorig jaar een geweldige tijd gehad en stonden ook veel mooie namen. Ik denk dat een Franz Ferdiand, The Hives, Landmvrks me toch zouden kunnen overtuigen om een ticket te kopen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread