Rock Werchter 2025

Heb voor elke dag zo'n voucher voor blikken bier op de camping, hoe zijn de ervaringen daar mee?
Ik had dat vorig jaar gekocht en 3x geprobeerd op te halen, 3x niet op voorraad. Dus ik heb er slechte ervaring mee.

Daarnaast mijn geld ook niet teruggekregen, Rock Werchter stuurde me door naar Ticketmaster en Ticketmaster stuurde me door naar Rock Werchter.

Jongens, Tom Odell komt naar Werchter!!!! Doe verrast.

De oplettende Rock Werchter-fans hadden het al opgemerkt: er was nog één spot vrij in de line-up van zaterdag 5 juli op Main Stage. Na een teaser onder het anagram Hello Tempest Road, kunnen we nu met veel plezier bevestigen dat Tom Odell op Rock Werchter zal staan! Zijn zevende studioalbum 'A Wonderful Life' komt op 5 september uit, maar hij zal ons in Werchter al een voorsmaakje geven. Tom Odell behoort tot de club van meest gestreamde artiesten. Hij brak in 2013 door met zijn debuutsingle "Another Love", die in 2022 viraal ging op TikTok en inmiddels meer dan drie miljard keer werd gestreamd op Spotify. Zijn eerste album 'Long Way Down' leverde hem meteen een BRIT Award op. Sindsdien groeide hij uit tot een van de meest uitgesproken en authentieke stemmen in de hedendaagse popmuziek. In het najaar staat hij ook in het Sportpaleis.
Tja er moet ook gegeten worden op een moment

Maar wacht ff, je mag geen blikjes mee nemen met bijv mix drankjes dat maar 4% alcohol is?

Over blik in bier gesproken, op de prijslijst staat gewoon bij de bieren ook jupiler can 33cl. Betekent dat we dat ook op de wei ergens gaan vinden? Zou toch sterk zijn want dan ben je goedkoper af dan met een bekertje.

He! Ik heb al een paar keer op The Hive gestaan, maar dit jaar gaan we voor het eerst voor The Hive My Space. Ben heel benieuwd wat het verschil precies is en hoe het allemaal geregeld is.

Een paar vragen waar misschien iemand ervaring mee heeft:
  • Wat is het grote verschil met de gewone Hive? Is het chiller, stiller, beter geregeld?
  • Hoe zit het met de aankomst? Moet je eerst ergens wachten of kun je gelijk door naar je plek?
  • We hebben twee plekken geboekt, maar van verschillende groottes. Is het mogelijk om die naast elkaar te krijgen?
  • En hoe zit het met de rijen bij de toiletten en douches daar? Is het een beetje te doen of sta je alsnog lang te wachten?

Bedankt! 🙌

Maar wacht ff, je mag geen blikjes mee nemen met bijv mix drankjes dat maar 4% alcohol is?
Ik denk ook dat het wel meevalt, maar waarom zou je de gok wagen om ze bovenop bolderkar te zetten. Je zal maar net een fanatiekeling bij de controle treffen.

Users who are viewing this thread