Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is het al bekend of David Kusher zijn tournee gaat hervatten na de annulateis tem einde juni van al zijn concerten? Op zijn webpagina staat Vilnius als eerste concert voorlopig en Werchter als tweede concert vermeld.
Wel een poster gedeeld op de socials, lijkt mij vreemd dat ze dan nog op dezelfde dag met Odell komen en dan weer een nieuwe poster delen.
Zal wel gewoon een Sportpaleis/Vorst-aankondiging zijn.
Kunnen we weer speculeren over wie het gaat worden. Bv een akoestisch optreden van The Editors. Ik zie ze wel een korte set doen in Werchter voor de 50 jaar en ze touren bij mijn weten nu niet. Met hen erbij kan je wel nog een aantal dagkaarten verkopen.
Van een downgrade op RW ten opzichte van het jaar ervoor naar een upgrade van een zaal, want je zou hem toch max in Vorst verwachten? Straffe kost allemaal.
Is het al bekend of David Kusher zijn tournee gaat hervatten na de annulateis tem einde juni van al zijn concerten? Op zijn webpagina staat Vilnius als eerste concert voorlopig en Werchter als tweede concert vermeld.
Van een downgrade op RW ten opzichte van het jaar ervoor naar een upgrade van een zaal, want je zou hem toch max in Vorst verwachten? Straffe kost allemaal.
Upgrade van een zaal maar die zal wel niet in de buurt van vol komen. Je kunt hem zowel in Nederland als België al jaren meerdere keren per jaar zien en heeft slechts een handje vol semi-hits, teert nog steeds op Another Love.