Rock Werchter 2025

Shaboozey had nog heel evt tof geweest als we te snel aankwamen op de wei. Nu wordt het pas echt gewoon op Wunderhorse mikken om de dag te beginnen.

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Just listened to him a bit and get the comparison. Now I have a gap it’ll be seeing him or waiting for Wunderhorse
Is het al bekend of David Kusher zijn tournee gaat hervatten na de annulateis tem einde juni van al zijn concerten? Op zijn webpagina staat Vilnius als eerste concert voorlopig en Werchter als tweede concert vermeld.

Dat lijkt me nu wel 100 procent zeker! Die zal niet tweede in de namiddag drie kwartier komen opdraven.
Kunnen we weer speculeren over wie het gaat worden. Bv een akoestisch optreden van The Editors. Ik zie ze wel een korte set doen in Werchter voor de 50 jaar en ze touren bij mijn weten nu niet. Met hen erbij kan je wel nog een aantal dagkaarten verkopen.

• Geweldig
  • Haha
Waarderingen: musicislife en JP5
Misschien was het nog niet rond en hebben ze daarom een teaser geplaatst daarna hebben ze last-minute besloten toch sportpaleis te doen?
Van een downgrade op RW ten opzichte van het jaar ervoor naar een upgrade van een zaal, want je zou hem toch max in Vorst verwachten? Straffe kost allemaal.

Is het al bekend of David Kusher zijn tournee gaat hervatten na de annulateis tem einde juni van al zijn concerten? Op zijn webpagina staat Vilnius als eerste concert voorlopig en Werchter als tweede concert vermeld.
Hij wordt nu ook aangekondigd als supportact voor Tom Odell op een groot deel van zijn tour in het najaar, dus het lijkt goed met hem te gaan.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Van een downgrade op RW ten opzichte van het jaar ervoor naar een upgrade van een zaal, want je zou hem toch max in Vorst verwachten? Straffe kost allemaal.
Upgrade van een zaal maar die zal wel niet in de buurt van vol komen. Je kunt hem zowel in Nederland als België al jaren meerdere keren per jaar zien en heeft slechts een handje vol semi-hits, teert nog steeds op Another Love.

Users who are viewing this thread