Rock Werchter 2025

Brutus was toch ook weer EXCLUSIEF voor Lokerse feesten voor hun enigste Belgische show in 2025? Begint een lachwekkend iets te worden, die zogezegde exclusiviteit.
KLopt, maar de centen en de mooie hoge spot op Graspop is wel een lokkertje uiteraard.
Maar er is weinig exclusiefs aan bij de exclusieve aankondigingen inderdaad, de geloofwaardigheid is verder te zoeken zo bij een volgende.

Ik hecht er ook niet veel waarde aan. maakt mij het uit dat ze op 1 of op 12 adressen staan. Als ze d'r best maar doen.

Overnight Olivia show, shall be very similar if not the same

Dju veel grote hits in het begin al. Daar gaat mijn plan om halverwege in te pikken na USED.

Overnight Olivia show, shall be very similar if not the same

Drie van je vier grootste hits meteen in het beginblok steken is wel ontzettend ballsy. Ik had persoonlijk geopend met Brutal of Bad idea right en Obsessed in het einde van de reguliere set gestopt...maar, you go girl.

Die is 22 en een superster, je moet het maar doen.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover en swissepfan
Ik moet eigenlijk geen Belgische artiest meer hebben voor deze editie. Bovendien ben ik er wel fan van om het perfecte moment af te wachten, zoals ze dat blijkbaar van plan zijn met Tamino en The Haunted Youth.
Tamino liet weten in een interview op studio brussel dat hij deze zomer waarschijnlijk geen optredens doet om te zorgen dat hij zich 100% kan focussen op zijn najaartour. In 2026 tourt hij verder met dit album allesinds.

Tamino in Vorst is best wel goedkoop zitplaatsen vanaf 36 euro en staanplaatsen voor 44 euro afgerond. Er zijn nu nog plaatsen maar zal wel uitverkopen lang voor eind oktober.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover
Misschien dat ze een doorstart kunnen maken door middel van crowdfunding....
het probleem ligt daar gewoon dat die gitarist main songwriter was en de rechten van de band/nummers heeft. en ik denk niet dat die een volledige setlist aan nieuwe nummers in 3 maand en half kunnen maken + de financiële middelen bij elkaar kunnen sprokkelen om de tours nog mee te pikken en daarnaast zijn die tour overeenkomsten gesloten met GEL, dus dat moet ook opnieuw onderhandeld worden etc, dat is logistiek gewoon niet haalbaar.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wess
Nu alles wel geluisterd. Als de Clashfinder klopt ga ik toch wel hele mooie routes kunnen lopen. Dik gedrukt de absolute must sees! Maar zoals ik normaal op een festival rondloop zou het wel moeten lukken om dit allemaal te zien.
Donderdag: Glintsal, Julia Wolf, Corella, Amyl and the Sniffers, Sigrid, Jacob Collier, London Grammar, Heilung en Linkin Park
Vrijdag: Pvris, Thee Sacred Souls, Backseat Lovers, Wet Leg, Weezer, Arsenal, Lola Young, Caribou, Fat Dog en Green Day
Zaterdag: Jacotene, Almost Monday, Bright Eyes, GoldBand, Elbow, Cymande, Sam Fender
Zondag: Dasha, Remy Bond, Shaboozey, Finneas, Foster the People, Goose, Gracy Abrams, Rufus du Sol en Olivia Rodrigo

4 sportpaleizen , dat moet dan de sub op zaterdag worden
Even voor de grap gaan kijken naar de virtuele wachtrij: 21.652 mensen voor zaterdag avond 4 oktober
Om deze grap toch on topic te krijgen, dit zou dus voor sommigen een plek op de affiche mogen krijgen aangezien ze x-aantal sportpaleizen gaan volkrijgen.

Het wordt duidelijk tijd voor de volledige affiche en vooral het tijdschema.

• Leuk
Waarderingen: festirock en phil
Even voor de grap gaan kijken naar de virtuele wachtrij: 21.652 mensen voor zaterdag avond 4 oktober
Om deze grap toch on topic te krijgen, dit zou dus voor sommigen een plek op de affiche mogen krijgen aangezien ze x-aantal sportpaleizen gaan volkrijgen.

Het wordt duidelijk tijd voor de volledige affiche en vooral het tijdschema.
Vrijdagavond al 30.000... Crazy

Users who are viewing this thread