Rock Werchter 2025

Yong Yello stevent toch ook op een mooie spot af in 2026.
En absoluut terecht. Nu hopen dat die nog wat Romas uitverkoopt, ironisch genoeg op vakantie tot een paar dagen na zijn tweede show, dus wil die nieuwe tour absoluut nog ergens inhalen. 😅

Ik moet eigenlijk geen Belgische artiest meer hebben voor deze editie. Bovendien ben ik er wel fan van om het perfecte moment af te wachten, zoals ze dat blijkbaar van plan zijn met Tamino en The Haunted Youth.
Daar heb je wel een punt. Ondanks dat een groot deel ervan niet naar mijn smaak is, staat er wel al voldoende Belgisch dit jaar.
Uiteraard heb ik liever mooie internationale namen, maar realistisch gezien is het makkelijker om opvulling dicht bij huis zoeken.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Verrassend dat ze er nog niet bij zat, vond ik. Zeker omdat er buiten Goldband dit jaar geen NL publiekstrekkers geboekt zijn, toch?

Ik vond het dit jaar ook echt wel haar moment. Zoals het dat al eerder was voor Froukje en Merol. Haar nieuwe album maakt de tijd nog iets rijper…
De zondag van suikerrock , NL genoeg

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Ik begin te denken dat er een Gen Z meisje in mij schuilt, of dat samen wonen met eentje stevige sporen achterlaat. Dat ik best positief tegenover Pommelien en Olivia sta was alom bekend, maar ik ben nu het recentste album van Gracie Abrams aan het luisteren en...dat is verdomd goed gewoon. Je merkt dat ze hard geluisterd heeft naar Folklore/Evermore van Tay Tay en Phoebe, want ze hangt er hard tussen in qua geluid.

Zo een nummers als The Risk en Blowing Smoke gaan gewoon werken op die main.

Ik begin te denken dat er een Gen Z meisje in mij schuilt, of dat samen wonen met eentje stevige sporen achterlaat. Dat ik best positief tegenover Pommelien en Olivia sta was alom bekend, maar ik ben nu het recentste album van Gracie Abrams aan het luisteren en...dat is verdomd goed gewoon. Je merkt dat ze hard geluisterd heeft naar Folklore/Evermore van Tay Tay en Phoebe, want ze hangt er hard tussen in qua geluid.

Zo een nummers als The Risk en Blowing Smoke gaan gewoon werken op die main.
Is ook een toekomstige headliner. Heeft wel al haar context volledig mee natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: pop-lover en TheGloaming
Ik moet eigenlijk geen Belgische artiest meer hebben voor deze editie. Bovendien ben ik er wel fan van om het perfecte moment af te wachten, zoals ze dat blijkbaar van plan zijn met Tamino en The Haunted Youth.
The Haunted Youth is deze zomer op meerdere festivals te zien: Paaspop, Rock Herk, Lokerse Feesten, Dranouter festival,...

Die muziek van Wisp werkt op een manier verslavend bij mij zeg.

Op YouTubebeelden zie ik bij haar optredens in 2024 een groot scherm met projecties. Zou mooi werken in het donker (in de veronderstelling dat ze Slope-headliner is). Maar ... Op The Slope heb ik dit nog nooit geweten denk ik?

Brutus lijkt ook een latertje te zijn geweest voor Graspop.
Kan altijd nog ingepast worden gezien ze toch wel op tournee zijn.

Die muziek van Wisp werkt op een manier verslavend bij mij zeg.

Op YouTubebeelden zie ik bij haar optredens in 2024 een groot scherm met projecties. Zou mooi werken in het donker (in de veronderstelling dat ze Slope-headliner is). Maar ... Op The Slope heb ik dit nog nooit geweten denk ik?
Vorig jaar op Pukkelpop genoten van de band. Was het eerste optreden van ze buiten de USA begreep ik.

Brutus was toch ook weer EXCLUSIEF voor Lokerse feesten voor hun enigste Belgische show in 2025? Begint een lachwekkend iets te worden, die zogezegde exclusiviteit.

Users who are viewing this thread