Rock Werchter 2025

Ik moet eigenlijk geen Belgische artiest meer hebben voor deze editie. Bovendien ben ik er wel fan van om het perfecte moment af te wachten, zoals ze dat blijkbaar van plan zijn met Tamino en The Haunted Youth.
Daar heb je wel een punt. Ondanks dat een groot deel ervan niet naar mijn smaak is, staat er wel al voldoende Belgisch dit jaar.
Uiteraard heb ik liever mooie internationale namen, maar realistisch gezien is het makkelijker om opvulling dicht bij huis zoeken.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Verrassend dat ze er nog niet bij zat, vond ik. Zeker omdat er buiten Goldband dit jaar geen NL publiekstrekkers geboekt zijn, toch?

Ik vond het dit jaar ook echt wel haar moment. Zoals het dat al eerder was voor Froukje en Merol. Haar nieuwe album maakt de tijd nog iets rijper…
De zondag van suikerrock , NL genoeg

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Ik begin te denken dat er een Gen Z meisje in mij schuilt, of dat samen wonen met eentje stevige sporen achterlaat. Dat ik best positief tegenover Pommelien en Olivia sta was alom bekend, maar ik ben nu het recentste album van Gracie Abrams aan het luisteren en...dat is verdomd goed gewoon. Je merkt dat ze hard geluisterd heeft naar Folklore/Evermore van Tay Tay en Phoebe, want ze hangt er hard tussen in qua geluid.

Zo een nummers als The Risk en Blowing Smoke gaan gewoon werken op die main.

• Leuk
Waarderingen: Dante en roluf
Ik begin te denken dat er een Gen Z meisje in mij schuilt, of dat samen wonen met eentje stevige sporen achterlaat. Dat ik best positief tegenover Pommelien en Olivia sta was alom bekend, maar ik ben nu het recentste album van Gracie Abrams aan het luisteren en...dat is verdomd goed gewoon. Je merkt dat ze hard geluisterd heeft naar Folklore/Evermore van Tay Tay en Phoebe, want ze hangt er hard tussen in qua geluid.

Zo een nummers als The Risk en Blowing Smoke gaan gewoon werken op die main.
Is ook een toekomstige headliner. Heeft wel al haar context volledig mee natuurlijk.

Users who are viewing this thread