Rock Werchter 2025

Mag toch wel ervanuit gaat dat mits het mogelijk is ze hetzelfde genre weer gaan boeken.
Er zijn nog 2 lege spots. Zou ook een vervanger voor Kushner kunnen zijn als ie effectief niet komt.
Maar vervangingen boeken is doorgaans geen zaak van "binnen hetzelfde genre boeken" maar vooral nog een degelijke naam vinden. Zo kregen we ook Yard Act vorig jaar in plaats van Bad Omens, Charlotte Adigéry & Bolis Pupul ipv Clairo en ga zo maar door.

Kunnen we aub gewoon ergens S10 krijgen? Nieuwe plaat is fantastisch en verdient een spot op Rock Werchter toch echt dubbel en dik.

Verrassend dat ze er nog niet bij zat, vond ik. Zeker omdat er buiten Goldband dit jaar geen NL publiekstrekkers geboekt zijn, toch?

Ik vond het dit jaar ook echt wel haar moment. Zoals het dat al eerder was voor Froukje en Merol. Haar nieuwe album maakt de tijd nog iets rijper…

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Lijkt mij op dit moment ook een perfecte naam om in te laten vallen. Schuif bv Shaboozey naar de main en Yong Yello vult 1 van de tenten wel
Ik moet eigenlijk geen Belgische artiest meer hebben voor deze editie. Bovendien ben ik er wel fan van om het perfecte moment af te wachten, zoals ze dat blijkbaar van plan zijn met Tamino en The Haunted Youth.

Users who are viewing this thread