Rock Werchter 2025

Ik zie Inhaler passeren in het Pinkpop-topic. Lijkt me wel een kandidaat voor de zaterdagnamiddag. Staan op 9 mei in Lotto Arena, maar tweede ring toe. Dus geen superverkoop. Nog paar tientallen plaatsen beschikbaar voor de rest. Misschien dat ze eerst die verkoop nog wat willen laten lopen? En een band die op zich ergens rond 16 uur wel past.

Ik zie Inhaler passeren in het Pinkpop-topic. Lijkt me wel een kandidaat voor de zaterdagnamiddag. Staan op 9 mei in Lotto Arena, maar tweede ring toe. Dus geen superverkoop. Nog paar tientallen plaatsen beschikbaar voor de rest. Misschien dat ze eerst die verkoop nog wat willen laten lopen? En een band die op zich ergens rond 16 uur wel past.
Logische beredenering. Maar het lijkt wel wat mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt. Hebben volgens mij nog niet kunnen overtuigen op werchter, en dan daar zo lang op moeten wachten?.....

Waarom niet? Vind ik nog zo geen gek idee eigenlijk. Met pakweg Amelie Lens x Charlotte Dewitte trek je wellicht heel wat dagjesgangers over de streep die zo toch hun dagje Werchter kunnen meepikken. Je verkoopt die dag dan toch vlot uit, en Sam Fender blijft headliner zoals aangekondigd.

Ze gaan echt niet opeens Sam Fender z'n management ervan kunnen overtuigen om toch nog een DJ na hem te laten spelen. Wordt een van z'n grootste gigs uit z'n carriere.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread