Rock Werchter 2025

benieuwd waar NIN finaal terecht komt… die Barn in 2018 was echt wel een waanzinnig niveau. Maar ik zie door wel vragen om te headlinen nu. Zijn die in Nederland eigenlijk niveau ziggo?

benieuwd waar NIN finaal terecht komt… die Barn in 2018 was echt wel een waanzinnig niveau. Maar ik zie door wel vragen om te headlinen nu. Zijn die in Nederland eigenlijk niveau ziggo?
Nee. Ze zullen 'm wel redelijk vullen, maar meer ook niet. Schijnt wel een eis te zijn geweest om zulke arena's te doen.

Dan zie ik ze niet zomaar Barn doen. Ofwel de spot voor Green Day of niks lijkt me.

Geen verrassing dat ook zij nu voor de volle pot gaan.
Zou zonde zijn. 2018 was eindelijk een show de band ze voor ogen had. Met subben voor Green Day ga je terug naar een volledige show bij daglicht voor een matig geïnteresseerd publiek. En een gefrustreerde Trent om de verkeerde redenen.

Zou zonde zijn. 2018 was eindelijk een show de band ze voor ogen had. Met subben voor Green Day ga je terug naar een volledige show bij daglicht voor een matig geïnteresseerd publiek. En een gefrustreerde Trent om de verkeerde redenen.
Klopt, maar je ziet het wel meer bij bands dat die plots zalen van bepaalde grote ambiëren, en dan vraag ik me af waarom. (Alle ja we weten waarom, meer kunnen verdienen)

Zonde

• Leuk
Waarderingen: musicislife

Zou het dan niet eerder afsluiter bij Graspop worden? Zouden niet misstaan op die zondag bv naast Till Lindemann om die dag toch wat kwaliteit te geven.

Voor editie 23 duurde de winterstop 6 weken (12 december - 25 januari), en voor editie 2024 ook 6 weken (6 december - 17 januari). Met die logica zou er dus deze week (morgen) wel een aankondiging komen want we zitten nu in die 6de week. Dit is natuurlijk wel buiten de huidige omstandigheden gerekend.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
Ik hoop persoonlijk op een zaalconcert voor NIN. Wil hen héél graag zien, maar niet ten koste van Sam Fender of Olivia. Tegenover Linkin Park of Green Day in de tent zou ideaal zijn, maar dat zal niet gebeuren.

Users who are viewing this thread