Rock Werchter 2025

Wat, omdat er in LA een bos in brand staat kan RW geen namen delen? Ziet er best tragisch uit, maar zie die link niet echt.

En sowieso worden er deze en volgende week nog geen namen verwacht toch?
Lol matt, nu ben je wel heel erg kort door de bocht.

• Leuk
Waarderingen: elo
Dat zal vrijwel zeker invloed hebben. De aankondiging van de NIN tour zou maandag komen, maar is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Dit heeft gevolgen voor verschillende aankondigingen, waaronder zeker Beyonce. Duimen dat het alleen om de aankondiging gaat en niet om de tour zelf.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
The announcement wasn't going to be until at least next weddings anyway. Not sure this will have any bearing unless there's mega LA superstars on it myself.

As sad as it is it’s already business as usual for the major businesses as Universal over there too.

Het heeft 'bekend USA' wel in zijn greep. Direct gelinkte artiesten zullen wel wat anders om handen hebben dan een tour-aankondiging. Maar de wereld kent meer ellende en dat is niet snel een reden om de boel On Hold te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jimmywe
Trent en Atticus hebben misschien zelf huizen in de evacuatiezones. Ik denk ook niet dat ze het lang zullen tegenhouden, maar een week op adem komen zou waarschijnlijk gepast en begrijpelijk zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Lol matt, nu ben je wel heel erg kort door de bocht.
Nuja, ik wil die brand natuurlijk niet minimaliseren. Sommige beelden zagen er verschrikkelijk uit.

Maar zag de link hier niet echt. Nuja, ik verwachtte vandaag sowieso geen namen hoor.

Edit: jeetje. In het vervolg mag ik beter ook wat research doen ja. Had niet door hoe groot die branden zijn eerlijk gezegd. Fuck zeg. :(

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Dat zal vrijwel zeker invloed hebben. De aankondiging van de NIN tour zou maandag komen, maar is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Dit heeft gevolgen voor verschillende aankondigingen, waaronder zeker Beyonce. Duimen dat het alleen om de aankondiging gaat en niet om de tour zelf.
Waar haal je uit dat NiN maandag met een tour zou komen?

Het ging dan ook over aankondiging in de zeer nabije toekomst. Niet deze week. Was sowieso niet het plan.
Toch ook al begrepen dat het momenteel enorme impact heeft op het wereldje. Vrijwel alle grote bookingsagencies hebben ook kantoren daar.

De Lokerse Feesten hebben momenteel een beter programma dan RW 🥳
Ze hebben daar Gojira , Deus, Brutus, Electric Callboy, Air , Sylvie Kreusch en nu dit....
Bekijk bijlage 12328
Al deze namen samen op 1 dag RW en dan nog zou je je afvragen: waar blijft de headliner?

Maar sowieso: LF duurt 10 dagen, andere festivals vaak 3-4.

• Leuk
Waarderingen: canb
Is natuurlijk maar sarcastische opmerking. RW is zovele malen groter dan de Lokerse Feesten , maar vind voor hun , de Smashing Pumpkins toch wel een geweldige headliner.
Dat gezegd zijnde vind ik momenteel (heb een combi) de line-up voor RW wat mager. Er mag zeker nog wat bruut geweld bij.
Van onze groep +/- 10 man tussen de 30 en de 50 die al jaaaren achter elkaar gaan beginnen er vanaf dit jaar toch wat af te haken omdat de line-up
voor hun te zwak is.
Laat ons hopen dat de Schuer er nog wat lekkere acts kan droppen.

maar vind voor hun , de Smashing Pumpkins toch wel een geweldige headliner.
Eens. Het zou op zich ook een leuke act zijn voor RW, behalve dat ze vrij duidelijk een headliner positie eisen op festivals (Live is Live, Lokerse, in Nederland dan maar een zaalshow) en dat voor RW toch echt een te hoge spot is

• Leuk
Waarderingen: jova
Is natuurlijk maar sarcastische opmerking. RW is zovele malen groter dan de Lokerse Feesten , maar vind voor hun , de Smashing Pumpkins toch wel een geweldige headliner.
Dat gezegd zijnde vind ik momenteel (heb een combi) de line-up voor RW wat mager. Er mag zeker nog wat bruut geweld bij.
Van onze groep +/- 10 man tussen de 30 en de 50 die al jaaaren achter elkaar gaan beginnen er vanaf dit jaar toch wat af te haken omdat de line-up
voor hun te zwak is.
Laat ons hopen dat de Schuer er nog wat lekkere acts kan droppen.
Er zullen altijd afhakers zijn, maar de verkoop van dit jaar bewijst dat dit niet bepaald een probleem is.

Er zullen altijd afhakers zijn, maar de verkoop van dit jaar bewijst dat dit niet bepaald een probleem is.
Denk dat de themadagen wel een probleem kunnen zijn voor de combi's. Maar dat is natuurlijk pure speculatie. Ik ben als fan van bruut geweld eigen wel tevreden, zondag wat magertjes maar daar komt vast wat bij op de kleine podia.

Ik zie bij mijn jongere collega's die eerst voor een donderdagticket wilden gaan dat ze met een blik op het programma een combi overwegen. En dat zijn bepaald geen typische RW-gangers (als die al bestaan).

Users who are viewing this thread