Rock Werchter 2025

Bunk House 4

De prijs van dit pakket is €2.500,00 (inclusief servicekosten).

Cabin 2
De prijs van dit pakket is €1.405,00 (inclusief servicekosten)

Cabin 4
De prijs van dit pakket is €2.315,00 (inclusief servicekosten).

Lodge 2
De prijs van dit pakket is €1.200,00 (inclusief servicekosten).

Pit-pakketten
Pit 5
De prijs van dit pakket is €2.735,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 2
De prijs van dit pakket is €1.105,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 4
De prijs van dit pakket is €1.860,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 6
De prijs van dit pakket is €2.640,00 (inclusief servicekosten).

Sphere 5
De prijs van dit pakket is €2.375,00 (inclusief servicekosten).

Tanami 2
De prijs van dit pakket is €1.375,00 (inclusief servicekosten).

Tipi 2
De prijs van dit pakket is €1.415,00 (inclusief servicekosten).

Tipi 4
De prijs van dit pakket is €2.345,00 (inclusief servicekosten).

Air 2
De prijs van dit pakket is €2.015,00 (inclusief servicekosten).

Awaji 2
De prijs van dit pakket is €2.095,00 (inclusief servicekosten).

Awaji 4
De prijs van dit pakket is €3.745,00 (inclusief servicekosten).

Boho 2
De prijs van dit pakket is €1.725,00 (inclusief servicekosten).

Boho 4
De prijs van dit pakket is €2.995,00 (inclusief servicekosten).

Boho Suite 2
De prijs van dit pakket is €2.390,00 (inclusief servicekosten)

Boho ultra Suite 2

Cube 2
De prijs van dit pakket is €1.855,00 (inclusief servicekosten).

Diamond 2
De prijs van dit pakket is €4.620,00 (inclusief servicekosten).

Glamping Pod 2
De prijs van dit pakket is €1.695,00 (inclusief servicekosten).

Kayuto 2
De prijs van dit pakket is €2.285,00 (inclusief servicekosten).

Lounge 2
De prijs van dit pakket is €3.130,00 (inclusief servicekosten).

Resort Suite 2
De prijs van dit pakket is €3.345,00 (inclusief servicekosten).

Wave 2
De prijs van dit pakket is €2.275,00 (inclusief servicekosten).
Dat ze zich een potje gaan schamen.

Bunk House 4

Cabin 2
De prijs van dit pakket is €1.405,00 (inclusief servicekosten)

Cabin 4
De prijs van dit pakket is €2.315,00 (inclusief servicekosten).

Lodge 2
De prijs van dit pakket is €1.200,00 (inclusief servicekosten).

Pit-pakketten
Pit 5
De prijs van dit pakket is €2.735,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 2
De prijs van dit pakket is €1.105,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 4
De prijs van dit pakket is €1.860,00 (inclusief servicekosten).

Sahara 6
De prijs van dit pakket is €2.640,00 (inclusief servicekosten).

Sphere 5
De prijs van dit pakket is €2.375,00 (inclusief servicekosten).

Tanami 2
De prijs van dit pakket is €1.375,00 (inclusief servicekosten).

Tipi 2
De prijs van dit pakket is €1.415,00 (inclusief servicekosten).

Tipi 4
De prijs van dit pakket is €2.345,00 (inclusief servicekosten).

Air 2
De prijs van dit pakket is €2.015,00 (inclusief servicekosten).

Awaji 2
De prijs van dit pakket is €2.095,00 (inclusief servicekosten).

Awaji 4
De prijs van dit pakket is €3.745,00 (inclusief servicekosten).

Boho 2
De prijs van dit pakket is €1.725,00 (inclusief servicekosten).

Boho 4
De prijs van dit pakket is €2.995,00 (inclusief servicekosten).

Boho Suite 2
De prijs van dit pakket is €2.390,00 (inclusief servicekosten)

Boho ultra Suite 2

Cube 2
De prijs van dit pakket is €1.855,00 (inclusief servicekosten).

Diamond 2
De prijs van dit pakket is €4.620,00 (inclusief servicekosten).

Glamping Pod 2
De prijs van dit pakket is €1.695,00 (inclusief servicekosten).

Kayuto 2
De prijs van dit pakket is €2.285,00 (inclusief servicekosten).

Lounge 2
De prijs van dit pakket is €3.130,00 (inclusief servicekosten).

Resort Suite 2
De prijs van dit pakket is €3.345,00 (inclusief servicekosten).

Wave 2
De prijs van dit pakket is €2.275,00 (inclusief servicekosten).
Ik kan dit haast niet geloven haha.

Beseffen de gekken die dit zouden overwegen niet dat een dik viersterrenhotel in Leuven, plus desnoods taxikosten; nog altijd betaalbaarder is dan deze farce?

Beseffen de gekken die dit zouden overwegen niet dat een dik viersterrenhotel in Leuven, plus desnoods taxikosten; nog altijd betaalbaarder is dan deze farce?
Wij hadden vorig jaar de keuze om een b&b in Rotselaar te boeken op loopafstand, 1000 euro voor 4 dagen, dat vond ik echt al te gortig. Toch voor de A1 gekozen en dat is mijn echte enige festival ervaring die ik niet wil missen. Daar kan geen hotel of b&b tegenop vind ik..

Zie op de site dat vrijdag de A1 en C7 Tickets in de verkoop gaan..C3 staat er nog niet bij

Ben oprecht benieuwd hoe goed dit gaat verkopen. En anderzijds twijfel ik er niet aan, er is wel een publiek voor.

Leve A1, inderdaad!

Zulke prijsverhogingen voor die luxueuzere overnachtingen, dit wil dan toch zeggen dat de vraag veel groter was dan het aanbod?

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Leve A1, inderdaad!

Zulke prijsverhogingen voor die luxueuzere overnachtingen, dit wil dan toch zeggen dat de vraag veel groter was dan het aanbod?
Als ze het cliënteel van de Rock Village kunnen opslorpen al zeker.

Maar daar hadden we wel zwembad, jacuzzi, sauna en ontbijt tot en met maandag. En een eigen prive feest met een cliche dj snachts.
Dus of daar dan nog veel bedrijven en/of fils a papa's op af gaan komen...

Die Boho 2 had ik vorig jaar samen met 2 ontbijtvouchers voor 1228 en nu kost exact dezelfde tent 1725 ontbijt incl. Dat is een stijging van 40%
Met de huidige lineup van Rock Werchter en deze prijzen gaan ze mij daar dit jaar niet zien denk ik...
Nog een nadelig effect van dat inbegrepen ontbijt is dat als je met een oneven aantal mensen gaat dat je ook nog eens betaald voor een ontbijt dat je niet gebruikt.

• Leuk
Waarderingen: Hammerfest
Niet aan twijfelen, genoeg rijken die niet weten wat ze met hun geld moeten doen.
Nja, of hoogzwangeren die hopen toch alsnog Linkin Park en consorten te kunnen meepikken op die manier. Maar volgende edities kijken we toch zeker ook uit naar goedkopere alternatieven, wat is me dat zeg

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Nja, of hoogzwangeren die hopen toch alsnog Linkin Park en consorten te kunnen meepikken op die manier. Maar volgende edities kijken we toch zeker ook uit naar goedkopere alternatieven, wat is me dat zeg
Is Gelredome dan niet een betere optie? Kunnen jullie zitten. En is een week eerder.

Al is zowel een concert als een festival wel erg luid voor een ongeboren kleine. Ik weet niet hoe ver jullie dan zijn maar ik zou wel adviseren even met de verloskundige checken of het wel een goed plan is.

Laatst bewerkt:
Zoals Mattman zegt, boekt een schoon hotel in Leuven en ga met de taxi. Het zal u én goedkoper uitkomen én kan je Leuven bezoeken. Alleen maar win-win.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Is Gelredome dan niet een betere optie? Kunnen jullie zitten. En is een week eerder.

Al is het zowel een concert als een festival wel erg luid voor een ongeboren kleine. Ik weet niet hoe ver jullie dan zijn maar ik zou wel even met de verloskundige checken of het wel een wijs plan is.
Deze week zijn op maat gemaakte naveldopjes in de aanbieding bij Schoonenberg.

Exact dit. Wij zijn van de redenering "een festivalticket is al duur, dus dan nemen we de extra kost van slaapcomfort er graag bij', maar nu is het echt te gek voor woorden... Alleen zitten we in een lastige positie, want tegen dan is mijn aanstaande goed zwanger en we hadden echt wel op dat comfort gerekend. Dus ofwel geldbuidel helemaal opentrekken, ofwel bye bye Rock Werchter. Pijnlijke keuze, sowieso. Ik weet dat het een luxe-dilemma is, maar doet daarom toch niet minder pijn... 😇
Bij mij is het simpel, de bevalling staat gepland op 3juli, dit jaar geen Werchter voor de 1ste x in 15jaar 😉

Bij mij is het simpel, de bevalling staat gepland op 3juli, dit jaar geen Werchter voor de 1ste x in 15jaar 😉
Bevalling is pas naar het einde van augustus toe, nog maar net net ontdekt, dus daardoor al combi op zak (want "het ging toch niet lukken", lol :ROFLMAO:)

Hier een kleine van 12juli. Werchter gemist in 2023, maar ze geeft al meer kabaal dan de hele line-up van dat jaar hahah.

@MadMandra27 een andere optie is wel de gewone camping en investeren in een goeie tent, goeie bedden /luchtbedden en een goeie stoel. Ik zag een tijdje terug een campingtent op poten voorbij komen. Ideaal een beetje van de grond.
Weet niet hoe ver je vriendin is uitgerekend? Hoogzwanger is wel lastig denk ik. Dan zou een hotel de beste optie zijn.

• Haha
Waarderingen: napril69 en MadMandra27
Hier een kleine van 12juli. Werchter gemist in 2023, maar ze geeft al meer kabaal dan de hele line-up van dat jaar hahah.

@MadMandra27 een andere optie is wel de gewone camping en investeren in een goeie tent, goeie bedden /luchtbedden en een goeie stoel. Ik zag een tijdje terug een campingtent op poten voorbij komen. Ideaal een beetje van de grond.
Weet niet hoe ver je vriendin is uitgerekend? Hoogzwanger is wel lastig denk ik. Dan zou een hotel de beste optie zijn.
Lachend gezichtje voor de eerste zin haha, maar oprecht bedankt voor het meedenken. Het lijkt erop dat we komende editie toch zullen zwichten, maar naar volgende edities toe bekijken we wel onze opties. Jammer dat de grote big bang qua prijsverhogingen in een jaar is dat minder luxe echt wel even lastig is (al klagen we zeker niet, want de baby is absoluut gewenst 😇 )

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Het verschilt per persoon maar begin juli kan dan voor je partner dan ook al erg pittig zijn. Zorg dus sowieso voor een goede annuleringsverzekering voordat je zo'n dure accommodatie boekt!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en MadMandra27
Bevalling is pas naar het einde van augustus toe, nog maar net net ontdekt, dus daardoor al combi op zak (want "het ging toch niet lukken", lol :ROFLMAO:)
Gefeliciteerd maat, ik mag er ook aan geloven in juni. Pas er wel mee op, zo'n heel weekend is al sloperij, laat staan als je 7-8 maanden in een zwangerschap zit. Of gaan jullie enkel op de LP dag?

Users who are viewing this thread