Rock Werchter 2025

Dag allemaal, mijn eerste post hier!
Dit jaar wordt mijn eerste jaar Rock Werchter met alleen de donderdag; Linkin Park kon ik niet missen.
Een korte vraag voor de doorgewinterde RW'ers: wanneer kan ik verwachten dat de verkoop van parkeertickets start?
Met de grote auto en een dag wordt dit tevens mijn kampeerticket, dus het is belangrijk dat ik er op tijd bij ben.
Alvast dank!
Goed op tijd vertrekken! De files naar werchter zijn legendarisch!

• Winning
Waarderingen: MartinB
Iemand die mij wat opweg kan helpen met Deftones? Heb mij er nooit echt aan gezet. Wel paar nummers gezien op RW in 2006, maar is niet echt bijgebleven (itt Tool). Waar te beginnen?
Als ik me inluister voor artiesten pak ik meestal een recente setlist erbij.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Cactusfestival belooft hééél binnenkort een reeks namen te geven voor 2025! Welke artiesten denken jullie dat RW 2025 gaat missen omdat ze een week later op Cactusfestival zullen optreden? The Black Keys waren al bevestigd als headliner zaterdag.

Dag allemaal, mijn eerste post hier!
Dit jaar wordt mijn eerste jaar Rock Werchter met alleen de donderdag; Linkin Park kon ik niet missen.
Een korte vraag voor de doorgewinterde RW'ers: wanneer kan ik verwachten dat de verkoop van parkeertickets start?
Met de grote auto en een dag wordt dit tevens mijn kampeerticket, dus het is belangrijk dat ik er op tijd bij ben.
Alvast dank!
Camping Klokkeberg zijn we vorig jaar naartoe gereden, ook voor 1 dag/nacht. Lage prijs voor een goede campingspot, zeker een aanrader.

• Winning
Waarderingen: MartinB
Er zijn toch elk jaar zulke afvallers? Ze hebben haar in het verleden ook nooit geboekt. Dus kans leek me sowieso al klein.
Het lijkt ook nooit echt te lukken hè, St Vincent en RW.

Over JPEGmaffia: heb het gevoel dat die mee tourt met LP. En al was het maar om iets te hebben binnen de hiphop wat de moeite is (album van dit jaar was echt goed). Geen te hoge spot uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik weet nog dat voordat alle aankondigingen kwamen er gesproken werd over een eventuele festival tour van Foster the People. Kunnen we die nog verwachten, of is die eventuele festival tour niet uitgekomen?

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ik weet nog dat voordat alle aankondigingen kwamen er gesproken werd over een eventuele festival tour van Foster the People. Kunnen we die nog verwachten, of is die eventuele festival tour niet uitgekomen?
Al aangekondigd voor NOS Alive dus die festivaltour gaat er zeker komen!

Users who are viewing this thread