Rock Werchter 2025

Even de nieuwe namen op me laten inwerken, 3 mooie dagen en helaas tot de conclusie gekomen om de zondag vroeg naar huis te gaan...

Kan toch nog veel bijkomen op die zondag? Slope bv nog helemaal
Wij hadden het er al over dat we zondag gewoon lekker rustig alles al gaan inpakken, even kijken of er wat te beleven valt op het terreinen er anders gewoon elders een mooie dag van maken en optijd vertrekken, niks tegen de artiesten verdienen het allemaal stuk voor stuk om er te staan maar niks voor ons.

Zal ik zeker doen, al gaan we ook al een weekend naar Pinkpop. Dus Olivia heb ik dan al gezien.
Noah en Gracie zijn niet mijn ding. Verder die dag alleen Goose wat me zou trekken, al heb ik die al een paar x gezien.
Ook niet erg om de 4e dag lekker op tijd terug naar huis te rijden.

ik mis ook nog echt een naam op zondag die zegt OW YES
maar ik weet sowieso dat er wel genoeg gaat staan dat me zal bekoren om toch te blijven

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Is QOTSA op Live Is Live mogelijk?
zou heeeuuul tof zijn, en past prima bij 'dat publiek'
Smashing Pumpkins vorig jaar, TWOD het jaar ervoor. past zeker.

Maar Pukkelpop heeft veruit de beste kaarten toch, het lijkt me sterk dat ze 2x België aandoen. OF! ze zouden al vaststaan voor b.v. Live is LIve voordat hun Pukkelpop-optreden werd afgeblazen. Ik weet niet of dat eeen optie is.

Wij hadden het er al over dat we zondag gewoon lekker rustig alles al gaan inpakken, even kijken of er wat te beleven valt op het terreinen er anders gewoon elders een mooie dag van maken en optijd vertrekken, niks tegen de artiesten verdienen het allemaal stuk voor stuk om er te staan maar niks voor ons.
Snap 't helemaal hoor en hetzelfde geldt voor mij op die zondag, maar heb zelf veel dagen echt veel op de Slope vertoeft en daar veel van m'n must sees meegepakt. Daarom zou ik dat persoonlijk echt pas kunnen zeggen als de line up er is dnek ik.
Maar staat iedereen ook vrij uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Even de nieuwe namen op me laten inwerken, 3 mooie dagen en helaas tot de conclusie gekomen om de zondag vroeg naar huis te gaan...
Er komen nog zo'n 15 namen minimaal bij, de zondag-trend is tot nu te ook ÉCHT niet mijn ding. Maar een biertje erbij, ik blijf er toch al slapen, ik zie het wel op me af komen dan. Ik snap dat voorbarig; 'ik ga wel weg' nooit. Maar ieder zijn keus, ik zou mijn keus toch wel een maand of 3 uitstellen daarin, of pas dat weekend zelf.

Electro is al goed vertegenwoordigd, zeker als Jamie XX nog volgt.

Wbt. Afro-American moet er nog wel wat toegevoegd worden in het nieuwe jaar...
Waarom moet dat? Als er goede namen beschikbaar zijn, zeker, maar er is geen moet hé. Geforceerde inclusiviteit is nergens goed voor. Maar namen zoals Michael Kiwanuka, Janelle Monae, Daniëlle Ponder zijn altijd welkom puur om hun kwaliteit.

Hopelijk boeken ze Lil Nas X weer, dat was echt een 5 sterren optreden in 2023!

Sowieso weer paar wendingen. Inderdaad verrassend dat EC op de Lokerse staat, en niet RW. Ik ga ze alvast niet missen.
Clairo heeft laatste keer last minute gecanceld, zal wel komen inhalen.
Foster The People, maar zijn die nog relevant?, toegevoegd voor NOS.

Snap 't helemaal hoor en hetzelfde geldt voor mij op die zondag, maar heb zelf veel dagen echt veel op de Slope vertoeft en daar veel van m'n must sees meegepakt. Daarom zou ik dat persoonlijk echt pas kunnen zeggen als de line up er is dnek ik.
Maar staat iedereen ook vrij uiteraard.
Nog niks beslist natuurlijk. Kan ook zijn dat we lekker op de slope gaan staan en eindigen achteraan het veld met een aantal biertjes en meeschreewen met Olivia Rodrigo.

• Leuk
Waarderingen: Nelios

Users who are viewing this thread