Rock Werchter 2025

Glastonbury was Partygirl concept in Silver Hayes aan Levels, niet echt een optreden. Wel bakken volk. Silver Hayes was al een uur op voorhand helemaal afgesloten. Ze zou dit jaar ook wel in de rumors zitten voor Other de headlinen volgens eFests.
Belangrijk om weten inderdaad

Ik ben er toch 201% zeker van dat die hun UK-tour niet gaan onderbreken voor een plekje in The Barn.
De barn heeft natuurlijk al een indrukwekkende reputatie opgebouwd, ook binnen het wereldje. Ik zie ook eerder Main stage gebeuren maar je weet maar nooit wat Herman geregeld heeft.

De barn heeft natuurlijk al een indrukwekkende reputatie opgebouwd, ook binnen het wereldje. Ik zie ook eerder Main stage gebeuren maar je weet maar nooit wat Herman geregeld heeft.
Zou wel jammer zijn, dan had k ze liever op zaterdag of zondag in de barn gezien. Had t mogelijk geweest natuurlijk.

Benieuwd of noah kahan sub gaat zijn of barn headliner

Zou wel jammer zijn, dan had k ze liever op zaterdag of zondag in de barn gezien. Had t mogelijk geweest natuurlijk.

Benieuwd of noah kahan sub gaat zijn of barn headliner
Je kan altijd wel wat waarde halen uit die persberichten. Fontaines en Noah Kahan werden duidelijk als 1 en 2 gezet. Dan pas RAYE en Simple Minds.
Het enige wat me nog doet twijfelen over Noah Kahan is dat Oscar & The Wolf dan enkel nog maar zaterdag kan, en dat lijkt me niet sterk genoeg.

Je kan altijd wel wat waarde halen uit die persberichten. Fontaines en Noah Kahan werden duidelijk als 1 en 2 gezet. Dan pas RAYE en Simple Minds.
Het enige wat me nog doet twijfelen over Noah Kahan is dat Oscar & The Wolf dan enkel nog maar zaterdag kan, en dat lijkt me niet sterk genoeg.
Ze laten die Pukkelpop headlinen mss?

RAYE - OTW - Fender niet sterk genoeg schat jij in? Ook weer niet zo’n verkeerde undercard voor Fender toch?

Vermits ze Simple Minds een plekje hebben gegeven. Ergens Faithless in de tenten zal ook wel gebeuren. Weet wel niet hoe goed lotto arena verkocht heeft.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Vermits ze Simple Minds een plekje hebben gegeven. Ergens Faithless in de tenten zal ook wel gebeuren. Weet wel niet hoe goed lotto arena verkocht heeft.
Denk ik ook. Herman zei al zoiets nog voor vorige editie op StuBru. Lotto was voor 80 procent gevuld, aldus ticketsite. Iemand nu ter plaatse zal het wel beter kunnen zeggen...

Overigens staan zowel Noah, Raye als Fontaines met foto bovenaan in persbericht, Simple Minds 'in het pak'. Maar dat kan gewoon iets vormelijk zijn.

Turnstile - Fontaines - Linkin Park
Goose - Simple Minds - Green Day
Raye - The War on Drugs - Sam Fender
Noah Kahan - Oscar & The Wolf - Olivia Rodrigo

Kahan heeft wat status betreft alle recht om de hogere spot te eisen, maar lijkt tegelijk ook het soort artiest die dat trapje hoger niet noodzakelijk afdwingt omwille van ego.

Hell, mss speelt Max wel een trede lager dan gebruikelijk of subt hij op Boutique. Kan alle kanten op.

Turnstile - Fontaines - Linkin Park
Goose - Simple Minds - Green Day
Raye - The War on Drugs - Sam Fender
Noah Kahan - Oscar & The Wolf - Olivia Rodrigo

Kahan heeft wat status betreft alle recht om de hogere spot te eisen, maar lijkt tegelijk ook het soort artiest die dat trapje hoger niet noodzakelijk afdwingt omwille van ego.

Hell, mss speelt Max wel een trede lager dan gebruikelijk of subt hij op Boutique. Kan alle kanten op.
Goose! I wish!

Gho het was niet overvol, tweede ring voor 1/3 gevuld. Heel veel clubversies, covers... op zich leuk voor in de KluB maar zeker niets overdonderends. Zie ze wel afsluiten daar tijdens een van de avonden.

Users who are viewing this thread