Rock Werchter 2025

Biffy will never be that high, we don't have that status here by far.
I think I may have been told that before actually. Would love to see them on one of the smaller stages.

I think we’ll get a random solo announcement this week and then the next package the following week (which I already can’t wait for)

Ik zet mijn geld toch definitief op RAYE als Barn head, voor wat het waard is. Ondanks dat de voortekenen op iets anders wijzen.

Onderstaande zou toch best wat tickets moeten schuiven?

Fender - Jack White - Elbow

RAYE - Aurora (Teddy Swims/Central Cee) - Beth Gibbons

Barry

Dat hadden ze in 2014 en daar stond niemand naar te kijken.

De verhouding tussen Belgie en Biffy snap ik langs geen kanten. Die band stoot hier bijna altijd op een muur van apathie, waardoor ze ons land ook steeds lijken te skippen in hun meest recente tours. ( Nederland en Luxemburg spelen, maar niet hier staan ..dat voelt persoonlijk.)

Bizar eigenlijk, want Britse bands als een Kasabian of White Lies of een Miles Kane vallen hier wel goed...maar een Biffy lusten ze hier dus enkel als het een caféworst in zo een voos velletje is.

En het zou nochtans zo mooi kunnen zijn, zo rond 17u met een fijn zomerzonnetje op de bol.

Die outro is fucking majestueuze shit die op elk festival zou moeten werken.

De verhouding tussen Belgie en Biffy snap ik langs geen kanten. Die band stoot hier bijna altijd op een muur van apathie, waardoor ze ons land ook steeds lijken te skippen in hun meest recente tours. ( Nederland en Luxemburg spelen, maar niet hier staan ..dat voelt persoonlijk.)

Bizar eigenlijk, want Britse bands als een Kasabian of White Lies of een Miles Kane vallen hier wel goed...maar een Biffy lusten ze hier dus enkel als het een caféworst in zo een voos velletje is.
Gaan die andere artiesten er ook niet zo goed in, omdat ze iets lager op de affiche staan en dat als die net als Biffy Clyro te hoge spots zouden eisen, ze er gwn ook niet zouden staan
Denk dat als Biffy Clyro akkoord zou zijn met een lage spot op de Main, ze er wel zouden spelen

St Vincent enkele dagen na RW op NOS Late. Hoe groot is de kans dat ze RW haalt?

Staat ook op Open'er op vrijdag. Als Linkin Park, Rufus en Raye van Polen naar Werchter kunnen komen dat weekend, dan kan Annie dat ook. Na de sterke show in de Roma in juni, moet die gewoon de Barn komen betoveren.

Namen als St. Vincent en FKA Twigs zijn toch het soort pepper and spice die een affiche als die van Werchter kan gebruiken, dus ...redelijk zeker dat ze op de radar van de boekers staat en grote kans dat ze er gaat zijn.

Users who are viewing this thread