Rock Werchter 2025

Ronduit zwakke headliner daar.
Niet meteen iets waar ik een ticket voor zou kopen maar zijn Lotto Arena was in no time sold out. Uiteraard door zijn link met Rammstein. Zal zijn volk wel lokken.

Ga het wel aanschouwen van aan de middentoog.

Geen idee in welke staat ze bij dan 's avonds bijeen kunnen vegen richting Hive Resort ...
Ik stond eens vanvoor bij turnstile op werchter net voor metallica. Als je de muziek moest raden zonder de muziek te horen en je zou enkel het publiek zien zou je denken dat slaapliedjes bezig waren. Dit was op pukkelpop iets beter.

Ik neem wat ik eerder zei over Noah Kahan terug. Ondertussen beter ingeluisterd via zijn live at Fenway Park plaat en dat beviel me stukken beter dan ik had verwacht.

Die gaat gewoon onder Olivia staan en het gaat nog werken ook. Vergeet de Barn of het idee dat er nog iemand tussen gaat komen, op basis van zijn streams en ticketsales is het eigenlijk een stevige sub.

Charli 2 weken voor Werchter met stadionshows in Groot-Brittanië. Benieuwd of ze ook nog op RW gaat staan.
Die van 17 en 18?

Ik ben ook benieuwd want:
- vorig jaar al Roskilde, open’er en Glastonbury gedaan
- doet Primavera porto, nos Lissabon zal dan wel niet

Dus weinig grote festivals die mee in de route zouden passen.

I take back what I said earlier about Noah Kahan. In the meantime I listened to him better via his live at Fenway Park album and I liked it a lot more than I expected.

He's just going to be under Olivia and it's going to work too. Forget the Barn or the idea that someone else is going to come between him, based on his streams and ticket sales he's actually a solid sub.
I think there could be anywhere from 1 to 3 subs announced but I’d guarantee out of all of them he’s the most likely

Die van 17 en 18?

Ik ben ook benieuwd want:
- vorig jaar al Roskilde, open’er en Glastonbury gedaan
- doet Primavera porto, nos Lissabon zal dan wel niet

Dus weinig grote festivals die mee in de route zouden passen.
Glastonbury was Partygirl concept in Silver Hayes aan Levels, niet echt een optreden. Wel bakken volk. Silver Hayes was al een uur op voorhand helemaal afgesloten. Ze zou dit jaar ook wel in de rumors zitten voor Other de headlinen volgens eFests.

Btw, next week in the U.K.:

Tramlines and Truck announce Monday
YNot announces Tuesday
Boardmasters announces Thursday
Parklife is also next week (Chali XCX)
Lido 2nd day is announced too (Chali XCX)

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Users who are viewing this thread