Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Noah Kahan, Fontaines en Simple Minds lijken me grote kans sub. Zou erg straf zijn als er nog iets bijkomt (Maar Werchter verrast graag). Raye net voor Sam Fender zou echte gene vette zijn, maar soms kan het wellicht niet anders!? Anders zie ik daar nog OATW belanden, met Raye dan daaronder. Maar verder denk ik dat we de bovenste rij kennen.
Je kan commentaar hebben bij Noah, Fontaines en Simple Minds, maar het zijn drie subs die wel populairder/groter zijn dan alle subs van vorig jaar. Oké, Simple Minds zijn niet meer zo relevant als bij de start. Maar wel een band die hier nog vlotjes Sportpaleis tot de nok vult, met massa hits én met een grote geschiedenis op het festivalterrein, dus wel toepasselijk bij deze jubileumeditie.
Op efest-forum was er zelfs verbazing dat Kahan én Rodrigo samen op 1 dag staan, omdat die beide vlotjes 65K tickets verkochten voor hun shows op BST Hyde Park. Ik zie dat Kahan met veel nummers vlotjes over de 250 miljoen streams gaat, dus lijkt me niet dat er die dag nog een grotere naam bij zal komen. Zegt mij persoonlijk ook weinig, maar er moet ook tijd en ruimte zijn om te eten en drinken tussendoor .
Er is natuurlijk ook een verschil met een band die je makkelijk om de 2 à 3 jaar tijd ergens kan zien.
Iedereen die de afgelopen jaren Muse per se wou zien, zal die ook wel gezien hebben.
Iemand een idee of de coins ook via ticketmaster zullen verkocht worden?
Dankzij de tip van slyke wil ik bij engie gift cards bij ticketmaster bestellen met 5% korting.
Maar deze actie is maar tot het eind van het jaar. En dan zou ik een grotere bon aankopen. Niet alleen voor mijn combi, maar ook voor de coins
Ik geloof dat opladen van coins nu via een ander kanaal verloopt.
Vroeger, toen het nog gewoon vouchers waren, kon je die inderdaad ook gewoon kopen via Ticketmaster.
Die vouchers kon je ook via Ticketswap verkopen, maar met die coins die rechtstreeks op uw account staan, gaat dat ook niet meer.
Gezien de lange sets die GD speelt zou dit wel een vervelende clash worden, maar dan zou ik toch gaan voor Simple Minds en daarna aansluiten bij Green Day.
Komt die ouwe weer, Raye en Noah Kahan zijn mij totaal onbekend. Zou er van staan te kijken mochten die zo hoog staan.. Maarja zal wel weer aan mij liggen...
Los van smaak is Noah Kahan wel een vette vis die volgend jaar toert. Ik hoop eerlijk wel op Barn headliner, maar zou niet versteld staan dat die sub gaat zijn.
The War on Drugs is ook mee in Sam Fender zijn stadium shows in begin Juni in UK. Kans is dus bestaande dat die mee op de boemel gaan naar andere grote optredens.
Ook niet mijn favoriet, maar misschien komt ie live wel binnen. Ik ga vooral genieten van New Gold Dream, Alive and Kicking, Promised you a Miracle, Dont You Forget About Me, Waterfront, Sanctify Yourself en ik vergeet vast nog wel wat.
Ook niet mijn favoriet, maar misschien komt ie live wel binnen. Ik ga vooral genieten van New Gold Dream, Alive and Kicking, Promised you a Miracle, Dont You Forget About Me, Waterfront, Sanctify Yourself en ik vergeet vast nog wel wat.