Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dream Theater op Rock Werchter zou ook zalig zijn. Waarschijnlijk wel Graspop, maar je weet nooit! Zou een originele boeking zijn. En past in hun tourschema
PS: Till Lindemann net als vierder headliner aangekondigd, afsluiter van het weekend bij GMM. Gewaagde boeking, niet? Zou hem wel graag eens meemaken, maar had geen grote hoop voor RW. Nu is die hoop sowieso weg!
Heb normaal al dat ik op de donderdag mijzelf compleet overschat. Complete euforie omdat we weer de wei in mogen en vervolgens veel te lang afteren op the hive, en dat terwijl ik de donderdag normaal een van de mindere dagen vind qua line-up. Nu de beste dus vrijdag mag het begin van de dag best even rustig beginnen, meestal zuip en feest ik mijzelf zo terug naar de fabrieksinstellingen.
PS: Till Lindemann net als vierder headliner aangekondigd, afsluiter van het weekend bij GMM. Gewaagde boeking, niet? Zou hem wel graag eens meemaken, maar had geen grote hoop voor RW. Nu is die hoop sowieso weg!
Zal vast niet helemaal zuivere koffie zijn wat hij heeft gedaan maar hij is nergens voor veroordeeld plus dat daarnaast een heel aantal verhalen over hem ontkracht konden worden.
Ook niet mijn favoriet, maar misschien komt ie live wel binnen. Ik ga vooral genieten van New Gold Dream, Alive and Kicking, Promised you a Miracle, Dont You Forget About Me, Waterfront, Sanctify Yourself en ik vergeet vast nog wel wat.
Ze spelen altijd wel veel van New Gold Dream, een van mijn absolute lievelingsalbums.
Steengoede songs en een mooi startpunt voor diegene die ze nog wat meer wil ontdekken. Net wat minder commercieel dan hun latere radiohits (die ik ook goed pruim en die het natuurlijk geweldig gaan doen op Werchter). Someone Somewhere en Big Sleep zijn en het is alleen jammer dat ze het instrumentale Somebody Up There (die kent iedereen wel van de sample in USURA’s Open Your Mind) niet spelen. Maar alsnog zo ontzettend veel moois…
Zal vast niet helemaal zuivere koffie zijn wat hij heeft gedaan maar hij is nergens voor veroordeeld plus dat daarnaast een heel aantal verhalen over hem ontkracht konden worden.