Rock Werchter 2025

Is Rodrigo niet juist een hele slechte voor de toekomst, die gaat het pad van Dua Lipa en Taylor Swift volgen en gaat sowieso binnenkort naar de stadions. Sam Fender denk ik wel 1 die voor de toekomst vaker gaan terugzien als headliner.

vraagje: als later de camping regular tickets in de verkoop gaan, kun je dan meteen voor camping A kiezen, of koop je een ticket en zie je op het festival waar er plek is?

vraagje: als later de camping regular tickets in de verkoop gaan, kun je dan meteen voor camping A kiezen, of koop je een ticket en zie je op het festival waar er plek is?
je koopt je ticket voor een specifieke camping, hier kun je ook een specifieke parkeerkaart voor kopen.

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
LP doet weinig festivals. Goede zet van RW om er te strikken. Dan krijg je dit soort toestanden. Er zullen ook veel mensen uit de buurlanden tickets gekocht hebben. Idem voor TW classic. De prijzen voor zaalshows zijn zo belachelijk dat je beter een paar uur in de auto zit voor een hele festivaldag aan dezelfde prijs.

• Leuk
Waarderingen: phil
Hoop dat de normaliter sterke donderdag namen wat meer uitgesmeerd worden over het hele weekend nu. Vond vorig jaar de zondag behoorlijk zwak naar eigen smaak, waar ik donderdag nauwelijks aan eten en drinken toe kwam.

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik vind de programmatie inderdaad heel slim dit jaar. Door bands als Green Day en Linkin Park krijg ik dit jaar voor het eerst in 10 jaar een héle grote groep vrienden op de been die dolenthousiast zijn om mee te gaan. Zelf kijk ik meer uit naar acts als Fontaines DC, Sam Fender, Raye, Olivia Rodrigo (die subliem was in het Sportpaleis), Barry Can't Swim, Lola Young... Er staat dit jaar amper iets op de affiche wat ik echt niét hoef te zien, dat was de vorige jaren wel anders voor mij persoonlijk.

Is Rodrigo niet juist een hele slechte voor de toekomst, die gaat het pad van Dua Lipa en Taylor Swift volgen en gaat sowieso binnenkort naar de stadions. Sam Fender denk ik wel 1 die voor de toekomst vaker gaan terugzien als headliner.
Daarom dat je ze nu moet boeken imo, anders is de kans klein dat je ze ooit op je festival krijgt (of toch zeker de komende jaren).

Users who are viewing this thread