Rock Werchter 2025

Ja heb je waarschijnlijk gelijk in, is grote naam. Hoe staat die er op in België?

Ik kon ‘m nergens anders kwijt en vond t wel mooi zo onder RAYE. 😬 Dan is hij het dichtst in de buurt om even Moi te komen doen.
Wat een topschijf, Moi! Wel, op de radio hoor ik hem niet (vaak) dus denk niet giga hier in België. Maar voor lager dan sub op de Main zie ik hem sowieso niet afkomen, vrees ik

• Leuk
Waarderingen: JP5
En what about Pommelien Thijs? 10 uitverkochte AB’s in april/mei 2025. Wellicht 2 uitverkochte Sportpaleizen in 2026. Daartussen zit een lange zomer waar momenteel nog niks gepland is, en waar gezien haar status als populairste nationale artiest van het moment enkel de grotere festivals nog in passen. Nog nooit op Rock Werchter gespeeld ook, vorig jaar met succes Pukkelpop gespeeld… Lijkt mij de ideale act voor bv. zondag rond 17u op de Maintage, niet?

En what about Pommelien Thijs? 10 uitverkochte AB’s in april/mei 2025. Wellicht 2 uitverkochte Sportpaleizen in 2026. Daartussen zit een lange zomer waar momenteel nog niks gepland is, en waar gezien haar status als populairste nationale artiest van het moment enkel de grotere festivals nog in passen. Nog nooit op Rock Werchter gespeeld ook, vorig jaar met succes Pukkelpop gespeeld… Lijkt mij de ideale act voor bv. zondag rond 17u op de Maintage, niet?
Ohja, Pommelien en RHEA zie ik ook nog gebeuren idd!

De verhouding tussen Belgie en Biffy snap ik langs geen kanten. Die band stoot hier bijna altijd op een muur van apathie, waardoor ze ons land ook steeds lijken te skippen in hun meest recente tours. ( Nederland en Luxemburg spelen, maar niet hier staan ..dat voelt persoonlijk.)

Bizar eigenlijk, want Britse bands als een Kasabian of White Lies of een Miles Kane vallen hier wel goed...maar een Biffy lusten ze hier dus enkel als het een caféworst in zo een voos velletje is.

En het zou nochtans zo mooi kunnen zijn, zo rond 17u met een fijn zomerzonnetje op de bol.

Die outro is fucking majestueuze shit die op elk festival zou moeten werken.
Ik heb al jaren hetzelfde gevoel over de verhouding The Strokes - Europa. Wat een topmuziek, maar over de plas nobody cares. Vreemd...

Over Belgen gesproken: nieuwe muziek van Stromae vandaag gedropt. Stel u voor dat hij oké is met “maar” sub. Dan kan je opeens aan die zaterdag (of zondag) een stuk meer aanzien geven. Ik verwacht hem eerder op RW26, als het ooit nog eens lukt, maar zou een leuk wit konijn uit de toverhoed zijn 👌

Over Belgen gesproken: nieuwe muziek van Stromae vandaag gedropt. Stel u voor dat hij oké is met “maar” sub. Dan kan je opeens aan die zaterdag (of zondag) een stuk meer aanzien geven. Ik verwacht hem eerder op RW26, als het ooit nog eens lukt, maar zou een leuk wit konijn uit de toverhoed zijn 👌
Bedoel je dat nummer voor die anime? Want ik zou daar niet al te grote verwachtingen aan gaan hangen. (wel een lekker nummer trouwens)

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Bedoel je dat nummer voor die anime? Want ik zou daar niet al te grote verwachtingen aan gaan hangen. (wel een lekker nummer trouwens)
Neen, maar het zijn wel tekenen dat het de goede richting uitgaat met de man. Het zal nog wel zijn tijd nodig hebben maar ik vond het tof om zijn lach terug te zien toen hij onlangs zijn ereteken van de koning kreeg.

• Leuk
Waarderingen: pigital en Timmetje
Some of the acts for Tramlines on 25th - 27th July

Pulp
Kasabian
Natasha Beddingfield
The Lathums
The Reytons
Sigrid
Franz Ferdinand
The Sherlocks
Jake Bugg