Rock Werchter 2025

De commerciële logica zal wel kloppen als een bus, zo kennen we Werchter ook wel weer. Maar ik vind het bizar.
De legacy van LP met Hybrid Theory en Meteora mag je zeker niet uit het oog verliezen. Nadat Emily aangekondigd werd en de 'try-out' die erbij hoorde zijn ze wel op een sneltrein gestapt. Enorm positieve commentaren over haar performance en de eerste singles werden eveneens snel in de harten van de fans genomen. Het is alsof ze teruggrijpen naar de sound van toen de meesten fan geworden zijn.
Het was een gok van Shinoda en co, maar ik denk dat het een hele goeie zal zijn.

Dat is waar, maar zet je het repertoire dat AC/DC toen al bijeengespeeld had echt naast dat van Linkin Park? Met 'Back in Black' er nog eens bovenop?

Ik begrijp heel goed dat de muziek van Linkin Park populair is, maar: hun zanger is dood. Hoezo kan je die dan gewoon vervangen en hup, opnieuw headlinen?

Dat is Alice in Chains en Queen en Sepultura en... inderdaad nooit gegund. En Sex Pistols feat. Frank Carter ook niet. (Niet dat dat hoeft.)

Heb dat gevoel ook, puur persoonlijke mening hoor. Voor mij is dit niet dezelfde band. Tuurlijk zelfde songs, zelfde muzikanten. Maar chester als zanger is LP voor me. Met andere zangeres is dit voor mij ook niet onmiddellijk een headliner. Ik zag op Sziget een prima LP coverband met een fantastische zanger, same feelings.
Maar fijn voor wie het wel goed vindt, ongetwijfeld komt er nog een mooi dagprogramma of leuke barn afsluiters

• Verdrietig
Waarderingen: luluasas
De legacy van LP met Hybrid Theory en Meteora mag je zeker niet uit het oog verliezen. Nadat Emily aangekondigd werd en de 'try-out' die erbij hoorde zijn ze wel op een sneltrein gestapt. Enorm positieve commentaren over haar performance en de eerste singles werden eveneens snel in de harten van de fans genomen. Het is alsof ze teruggrijpen naar de sound van toen de meesten fan geworden zijn.
Het was een gok van Shinoda en co, maar ik denk dat het een hele goeie zal zijn.
Vooral de terugkeer van die oude sound, dat is gewoon wat ik nodig had bij Linkin Park.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness en DirkG
ik zie spiritbox eigenlijk wel gewoon mainstage staan op de linkin park dag. 2e of misschien 3e band van de dag

Users who are viewing this thread