Rock Werchter 2025

Als die vervelende Fred Durst nu eindelijk eens zou doodvallen, dan mag Limp Bizkit misschien ook Werchter headlinen. :)
Doodvallen ook meteen. Je kunt beter uit de band stappen zeggen. Maar dan blijft Limp Bizkit alsnog een schijtvervelende band die al gaan ze het hele oeuvre van The Who door de mangel halen nooit headlined ;)

Als die vervelende Fred Durst nu eindelijk eens zou doodvallen, dan mag Limp Bizkit misschien ook Werchter headlinen. :)
Je punt was wel gemaakt toch dat je linkin park nu niks vind maar dit slaat echt nergens op om zo'n comment te plaatsen en iemand dood te wensen

Ik wens helemaal niemand dood, het was een grapje.

En je weet: everything you say to me gets me one step closer to the edge. :)

Is dat eigenlijk al ooit gebeurd, dat een band die ooit één of twee heel populaire platen heeft gemaakt twintig jaar later met een totaal andere vocalist eventjes de festivals komt headlinen? Ik snap hier eigenlijk echt niks van.

Dat is waar, maar zet je het repertoire dat AC/DC toen al bijeengespeeld had echt naast dat van Linkin Park? Met 'Back in Black' er nog eens bovenop?

Ik begrijp heel goed dat de muziek van Linkin Park populair is, maar: hun zanger is dood. Hoezo kan je die dan gewoon vervangen en hup, opnieuw headlinen?

Dat is Alice in Chains en Queen en Sepultura en... inderdaad nooit gegund. En Sex Pistols feat. Frank Carter ook niet. (Niet dat dat hoeft.)

Euh....omdat mss de nieuwe singles inslaan als een bom....Linkin Park is nu de meeste gevraagde groep in de poll van de festivalgangers om ze live te zien deze zomer.

Hoeveel songs van de oudere (rock)bands die nu een nieuwe cd uitbrengen wil je echt horen tijdens het eerstvolgende optreden...meestal één of mss zelfs geen...bij LP worden de nieuwe songs even fanatiek ontvangen dan het ouder werk.....is dit bij AC/DC zo??

Groeten van een AC/DC fan

Laatst bewerkt:
Nou ik weet niet alles van hem als persoon. Goeie muziek, voor de rest kijk ik niet naar veel...
Veel commentaar over hoe arrogant de man is, verder zijn niet zo zuivere rol op Woodstock 99. Desalniettemin staan ze in een Sportpaleis volgend jaar, zo een groot venue is geleden van 2001. (Ander frappant feit, maar 1 keer RW in 2009).

Veel commentaar over hoe arrogant de man is, verder zijn niet zo zuivere rol op Woodstock 99. Desalniettemin staan ze in een Sportpaleis volgend jaar, zo een groot venue is geleden van 2001. (Ander frappant feit, maar 1 keer RW in 2009).
Nouja, ze hebben goede muziek, verder ga ik niet kijken :) jammer dat Sportpaleis door de week is, had ze graag eens gezien

Effe klein polletje, altijd fijn!
Verkiezen jullie headliners 2024 of headliners 2025?

Voor mij geen makkelijke vraag als ik ze even rangschik

1. Dua Lipa
2. Foo Fighters
3. Linkin Park
4. Sam Fender
5. Olivia Rodrigo
6. Green Day
7. Lenny Kravitz
8. Maneskin

Toch kies ik voor 2025, alhoewel ik misschien lichte bias heb door de teleurstelling van Foo Fighters voor mij vorig jaar!

1. Dua Lipa
2. Foo Fighters
3. Linkin Park
4. Sam Fender
5. Olivia Rodrigo
6. Green Day
7. Lenny Kravitz
8. Maneskin

Toch kies ik voor 2025, alhoewel ik misschien lichte bias heb door de teleurstelling van Foo Fighters voor mij vorig jaar!

1. Foo Fighters
2. Lenny Kravitz
3. Sam Fender
4. Green Day
5. Maneskin
6. Dua Lipa
7. Linkin Park
8. Olivia Rodrigo

1. Dua Lipa
2. Foo Fighters
3. Linkin Park
4. Sam Fender
5. Olivia Rodrigo
6. Green Day
7. Lenny Kravitz
8. Maneskin

1. Dua Lipa
2. Olivia Rodrigo
3. Linkin Park

4. Foo Fighters/Green Day

6. Sam Fender
7. Lenny Kravitz
8. Maneskin

• Grrr
Waarderingen: Fonske122

Users who are viewing this thread