Rock Werchter 2025

Weer straf gedaan van Werchter, weinig festivalshows op de agenda!

Zelfs Rock am Ring en Hellfest grijpen er naast
Dat ze niet op Rock am Ring staan is ongelooflijk. 2004 speelden ze daar zo ongeveer hun beste show uit hun carrière.

Of ze moeten deze festivals nog toevoegen als de stadions verkocht zijn. Ruimte in het schema is daar wel voor.

Gokje van het moment

Do: .. - Fontaines DC - Oscar & The Wolf - Linkin Park
Vr: .. - Weezer - Turnstile - Green Day
Za: .. Bazart - Charli XCX - Sam Fender
Zo: .. Chapell Roan - Electric Callboy - Olivia Rodrigo

Nu alle headliners bekend zijn hoop ik nog op enkele goeie namen in de breedte : Weezer , Deftones, The Prodigy, Kaiser Chiefs, Ramkot, Papa Roach, Franz Ferdinand, Biffy Clyro, Fountaines DC , The Snuts, The Blue Stones, Bear's Den ,Turnstile, White Lies,Confidence Man, Rufus du Sol ,Reinier Zonneveld,Lilly Palmer en Paul Kalkbrenner. Merci Schuer! ;)

Is dat eigenlijk al ooit gebeurd, dat een band die ooit één of twee heel populaire platen heeft gemaakt twintig jaar later met een totaal andere vocalist eventjes de festivals komt headlinen? Ik snap hier eigenlijk echt niks van.
Ik denk dat je onderschat hoe populair Linkin' Park doorheen de jaren gebleven is. What I've Done is bv 2007 ook een dikke hit geweest. Blijft ook een van de meest populaire rockbands op de planeet, zeker wat streams betreft.

Hele vette voorprogramma namen! Mag ik dromen van een set van Architects in de Barn?
Deze keer niet weglopen om ergens anders wat te gaan staan wachten he ;)
JEGMAFIA zou trouwens ook fijn zijn van dat voorprogramma
Is dat eigenlijk al ooit gebeurd, dat een band die ooit één of twee heel populaire platen heeft gemaakt twintig jaar later met een totaal andere vocalist eventjes de festivals komt headlinen? Ik snap hier eigenlijk echt niks van.
Het is wel duidelijk dat veel mensen het wel snappen, aangezien ze ook bovenaan de wishlist stonden blijkbaar

• Haha
Waarderingen: Joslittel
De fans van Linkin Park en Olivia gaan daar wel een thermische shock meemaken.
We hebben al vreemdere combinaties meegemaakt. Plus Linkin Park is populair bij luisteraars van zowat alle radiostations waar ook O&TW gedraaid wordt, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV

Moet je voor de grap eens wikipedia erbij pakken van hun discography en even kijken naar de album chart peak positions en de sales in verschillende landen. Op het album van 2017 na alles minimaal platinum in de VS, altijd hoge noteringen in de charts in zowel de VS als de EU (UK, Duitsland, Frankrijk).

Users who are viewing this thread