Rock Werchter 2025

Ja, maar als je dan leuke headliners erbij krijgt zoals Linkin Park en Green Day, dan is dat een mooie deal.
Dat is persoonlijk. LP daar ben ik te oud voor, en GD nooit iets mee gehad.
Ik hoop op sterke rockende undercard genre Jack White, My morning Jacket, Ryan Adams, War On Dugs, Arcide Fire, Jason Isbells, Richard Hawley, Admiral Freebee, Eels,…

Weer straf gedaan van Werchter, weinig festivalshows op de agenda!

Zelfs Rock am Ring en Hellfest grijpen er naast

Vier mooie headliners, uiteenlopend maar ben er toch alle vier tevreden mee. Wordt sowieso sinds lang nog eens een combiticket, hopelijk met een even mooie undercard maar RW kennende komt dat dik in orde.

Zit ik hier naar onze premier te luisteren of gaat het over muziek? Lang geleden dat ik hier zoveel wij en zij aannames heb gelezen over noorder en zuiderburen.
3 namen bekend en RW is een eenheidsworst geworden zonder sfeer. Zien en gezien willen worden. De ziel is eruit. en dat komt allemaal door die Nederlanders?
Sowieso zit er een groot verschil tussen PP en RW en het aantal namen, die dag extra scheelt een slok op een borrel. De Slope en de Barn maken voor mij dat er een extra sfeer is: de slope met jonge bandjes die verassen: vorig jaar the Clockworks en jaar daarvoor Lovejoy die mij aangenaam veraste.
Maar voor mij is RW niet de headliner, maar de sfeer vanaf de camping tot rondlopen en je wishlist van de dag afgaan en dan stiekem nog iets ontdekken.
Groeten een Hollander 😉
Zolang dat je het maar gezellig houdt bij de Zuiderburen.

Linkin Park en Green Day zijn voor mij perfect. Sam Fender en Olivia Rodrigo zouden zeker niet m'n eerste (of twintigste) keuze zijn, maar wil ik wel een kans geven als er niks beters tegenover staat op de andere stages.

Al met al hebben ze het weer goed voor elkaar. Heel benieuwd naar de eerste drop!

Users who are viewing this thread