Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dank nog altijd de weergoden voor de wolkbreuk boven de weide in 2009 vlak voor het optreden van BEP.
Op die manier mooi die bullet ontweken doordat we ons moesten gaan omkleden.
De hiatus was toch omwille van het mentaal welzijn van Patton, of vergis ik mij hier in?
Die tourde wel met Mr. Bungle deze zomer. Ligt FNM dan voor lang/altijd in de schuif?
Mentaal welzijn van Patton was de reden om in 2022 te annuleren. Maar blijkbaar zou er nu onvrede zijn tussen Patton en de rest van de band, wat verklaart waarom hij plots al zijn zijprojecten weer bovenhaalt.
De hiatus was toch omwille van het mentaal welzijn van Patton, of vergis ik mij hier in?
Die tourde wel met Mr. Bungle deze zomer. Ligt FNM dan voor lang/altijd in de schuif?
Dit jaar toch minstens 50% typische rocknamen, waaronder bijna het gehele programma van The Slope en de volledige mainstage van de donderdag. Vorig jaar stonden de Reytons trouwens ook nog op RW.
maar je kans toch niet ontkennen dat we vroeger 8 headliners kregen en nu (waarschijnlijk) meer gaan betalen voor 4 headliners. En dan nog headliners die vroeger lager op de affiche zouden hebben gestaan.
Logisch toch dat er dan teleurstelling is. Ik hoor vooral ongeloof en mensen die afhaken voorlopig.
Ja ze moeten natuurlijk beschikbaar zijn en er zijn nog maar 3 artiesten bekend, dus ik wacht af.
Die editie 12 uur in de file gestaan om op de camping te geraken. Achteraf legendarisch, maar nooit meer.
Hierdoor ook Tool gemist
En geluk bij een ongeluk: onze camping A3 zat vol en daardoor op A1 terechtgekomen.
Laatste keer gezien op HearHear. Was op zich wel oke en vermakelijk door de frontman.
Lijkt mij inderdaad intussen meer voor andere festivals zoals Cactus of LiveIsLive.