Rock Werchter 2025

En ik hoop toch ook op andere artiesten die de prima leuke feestjes gaan verzorgen. Maar goed, is ook maar 1 van de vele namen dus een ramp zou het ook weer niet zijn.
Mocht iets als Beach House tegelijk in een tent staan ben ik ook daar te vinden. Maar ook acts die de hele weide meekrijgen met een feestje verdienen hun plek, zoals komende editie vast Goldband, Electric Callboy en dus Macklemore.

Mocht iets als Beach House tegelijk in een tent staan ben ik ook daar te vinden. Maar ook acts die de hele weide meekrijgen met een feestje verdienen hun plek, zoals komende editie vast Goldband, Electric Callboy en dus Macklemore.
Hoop voor Electric Callboy een vollere weide dan op Pukkelpop, toen was het daar blijkbaar geen koppen lopen... Integenstelling tot diezelfde weide die uit z'n voegen barstte bij Goldband en (het jaar ervoor) Macklemore. Die laatste zelf een stukje gezien en op zich een sympathieke gast die goed zijn best doet, al moet die wel teren op popliedjes uit 2012.

Zien we elkaar hopelijk bij Beach House.

Hoop voor Electric Callboy een vollere weide dan op Pukkelpop, toen was het daar blijkbaar geen koppen lopen... Integenstelling tot diezelfde weide die uit z'n voegen barstte bij Goldband en (het jaar ervoor) Macklemore. Die laatste zelf een stukje gezien en op zich een sympathieke gast die goed zijn best doet, al moet die wel teren op popliedjes uit 2012.

Zien we elkaar hopelijk bij Beach House.
de weide op graspop daarintegen was wel stampvol
sluit wel beter aan daar, maar toch voor de puriteinen in de metal scene was dat ook not done

Aangezien Electric Callboy op Graspop zo veel volk had en op Pukkelpop blijbkaar vrij weinig volk zal het wel grotendeels afhankelijk zijn van het doelpubliek
Als je die op de dag van Olivia zet kan het veld nog wel eens aardig leeg zijn, maar als je ze op de dag van Linkin Park zet zie ik het veld voor ECB wel afgeladen vol staan.

In mijn ogen was Britney Spears een grote grap.

Helaas wel een slechte met mentale problemen. Zoals Kanye West tegenwoordig.
Meisje dat vanaf haar jeugd helemaal verpest is. Nooit jeugd gehad en op haar 18de meteen als je weet wel symbool neergezet. Of het nou een schoolgirl of latex pak was. Zijn wel interessante docu's over haar gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ook een verschil dat veel volk op Pukkelpop liever in de boilerroom staat ipv artiesten en bands te gaan kijken. Wat ook helemaal prima is, maar hierdoor staan veel bands vaak voor een leger veld dan normaal gewend is.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Dat er weinig volk bij Electric Callboy op Pukkelpop stond zegt inderdaad niet zoveel zonder context. Hoe laat speelden ze? Wat stond er nog meer die dag en tijdens hun te spelen? Etc. Zoveel factoren die mee kunnen spelen.

• Leuk
Waarderingen: zero

Users who are viewing this thread