Rock Werchter 2025

Aardige toewijding! Ben het met je analyse eens dat veel acts oud en steriel wordne, met name PJ zit in mn hoofd qua RW. Hoewel ik het met je eens ben dat nieuw bloed nodig is voor de toekomst, kun je over invulling daarvan ook sparren. IMO: liever Billie Eilish dan OR, bijvoorbeeld
Perhaps,

maar ook dan zou er geklaag zijn.
want ja verkoopt dat genoeg kaarten want zie naar haar losse dag op de weide van werchter...

dat is geen rock ... enz enz

Nav de vermoedelijke Download poster. Misschien the story so far, Drug Church, Trophy Eyes op de Slope? Zou ook graspop kunnen zijn, maar die schuren wat meer op 't randje.

Sex Pistols met Frank Carter Klub C?

Is het probleem voor de "traditionele" Werchterganger niet dat de jaren 10 geen nieuwe rockheadliners heeft voorgebracht?
De laatste "nieuwe" die het hebben waargemaakt zijn Arctic monkeys, Arcade fire, QOTSA en Muse.

• Leuk
Waarderingen: DDave en SvenH23
Ik denk dat dit iets is waar we het allemaal over eens zijn.
Ik helaas niet. Wil hem heel graag eens zien en heb z'n laatste passage in België gemist, doordat mijn verloofde haar knie ontwricht had op trainingsstage in Portugal 🙃 Maar misschien houden ze hem voor de combo met Imagine Dragons op Boutique, zodat OATW toch in het weekend kan?

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Ik vond Macklemore in 2019 een prima leuk feestje, moet ook kunnen op een festival.
Ik kreeg van enkele vrienden te horen , dat het ongelooflijk slecht was (hadden Macklemore al eerder gehoord/gezien) . Ben uiteindelijk wel gaan kijken op de main in '19 en was inderdaad gewoon een feestje. Heeft de weide gewoon naar zijn hand gezet.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
A7X beloofde aan het einde van hun set op Graspop dat ze de volgende keer zouden terugkomen met een 'proper headline show' of iets in die aard. De exacte woorden weet ik niet meer, maar ze leken me alleszins niet te doelen op een subheadliner of barn spot. Al hoop ik als fan dat mijn ongelijk bewezen wordt :D

Users who are viewing this thread