Rock Werchter 2025

Haha, Als Romelu eens luid schreeuwt, begint het stadion al te barsten. Dit is echt niet meer anno 2024.
Laat die paar pipo's daar wat lopen, gooien en springen begin september maar voor rest rest afvoeren die handel.
Krijgt toch nog de nodige renovatiewerken. Is deze zomer begonnen, moet in 2030 klaar zijn.

Wat gaan ze doen, 12 nieuwe stadions bouwen. Denk dat ik in die tijd zelfs in mn eentje het stadion kan verbouwen.
Tegen die tijd zijn de renovatie werken aan de viaduct van Vilvoorde ook weer achter de rug nadat ze vorig jaar zijn gestart.

Valt wel mee toch?

• Leuk
Waarderingen: ouweknar
Wat gaan ze doen, 12 nieuwe stadions bouwen. Denk dat ik in die tijd zelfs in mn eentje het stadion kan verbouwen.

Nog niet zo vaak zó uitgekeken naar een aankondiging als die van Linkin Park.

Wat 2 frisse singles teweeg kunnen brengen. Ook echt benieuwd naar dat album.

In itself logical order, Thursday Linkin Park and information ticket prices, exactly week after presale. And then Tuesday or Wednesday package names with Fontaines. Last year that package was on Tuesday 16h I think.
I think they’ll want some good names for the package so fully expecting the likes of Fontaines DC, London Grammar (if nothing has changed), Weezer and a couple of other crowd favourites

The Last Dinner Party en Shaboozy komen ook naar Loolapalooza Paris, TLDP zie ik niet direct een live is live doen maar misschien wel rock werchter maar deze keer vroeg mainstage

Dat er weinig volk bij Electric Callboy op Pukkelpop stond zegt inderdaad niet zoveel zonder context. Hoe laat speelden ze? Wat stond er nog meer die dag en tijdens hun te spelen? Etc. Zoveel factoren die mee kunnen spelen.
Stond op de gehavende zondag, laatste dag van het festival, beide headliners weggevallen. Regen gehad de voorbije dagen. Die wei is die dag gepiekt tijdens Pommelien en daarna is er al heel veel volk naar huis gegaan, stond bij royal blood en the offspring ook niet veel meer volk dus het is niet dat die band plots veel minder volk had dan de rest. Lijkt mij een geval van mattman die er niet was maar een paar comments leest en er een alternatieve realiteit van maakt.

Veld stond niet vol, maar ook niet leeg en dat was heel de dag al zo

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: PK82, Pommer en Timmetje

Users who are viewing this thread