Rock Werchter 2025

Als LP niet op Werchter zou staan, waar dan wel? Lokerse, Pukjelpop, ...?
Dus waarschijnlijk is LP een binnenkopper op donderdag.

Voor mij mag het liever Pearl Jam of McCartney zijn.
Mss toch Graspop. Wachten wel al even op de eerste aankondiging die toevallig dicht bij de albumrelease ligt van LP.

Maar objectief gezien is het nog steeds Linkin Park. Het idee dat ze nu een coverband zijn is kul.
Ja, uiteraard ook maar een overdrijving om zoiets te zeggen. Het is gewoon een heel andere band. Ineens 3 van de 6 leden veranderen is niet niets. Het is dat die Shinoda nog een beetje een halve frontman was…

Neen, maar dat is de consensus dat hier ook leeft lijkt me. Met een blik op collega festivals lijkt het ook daar maar een mager beestje in de toplijn.
Het is een beetje off-topic, natuurlijk. Maar het lijkt mij echt sterk dat Graspop Judas Priest of Scorpions op herhaling gaat boeken. Laat staan allebei.

Iron Maiden en Slipkot zijn wel inkoppers, inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
The Thursday really has a hard time selling out, even with high profile headliners they tend to go for big subs. Some recent examples:

The War On Drugs - Pearl Jam
Bastille - Pink
Florence + The Machine - Foo Fighters
Placebo - Metallica

In all of these cases a stadium level headliner was paired with a sub 1-2 sizes bigger than current Fontaines DC. So if they can find a bigger sub, they won't hesitate rather than cheaping out. Even if the Saturday probably needs it more.
We’re forgetting if the most recent Lenny and GVF then? Jokes aside I do understand what you’re saying, I’ve said it throughout though, just think there’s a limited amount of acts about at the moment that fit the profile. (Of course I’ll be over the moon to be wrong)

Het is Linkin Park die Linkin Park muziek speelt. En slecht idee? De tickets zijn niet aan te slepen.

Dit blijft echt een absurde discussie.

Plus Chester heeft zelfmoord gepleegd. De carrière van de rest van de groep inclusief de naam hoeft in zo'n situatie naar mijn mening niet mee te sterven.

Het lijkt me wat onlogisch om in elke post "vind ik" of "imo" te zetten. Moet duidelijk zijn dat het meningen betreft toch?

Het is een beetje off-topic, natuurlijk. Maar het lijkt mij echt sterk dat Graspop Judas Priest of Scorpions op herhaling gaat boeken. Laat staan allebei.

Iron Maiden en Slipkot zijn wel inkoppers, inderdaad.
Waarom niet he, 8 spots te vullen en weinig van die grootorde in de poel. Het zal daar ook zaak zijn van de juiste bands tot headliner te maken.
Dus in dat opzicht is er wel een parallel met RW.

So surely it’s going to be another headliner Thurs/Fri and a package early next week before the tickets hit. Then a calm few weeks before a final package and first poster before Christmas.

Eventjes weer dagdromen: mogelijke (sub)headliners voor TRNSMT FESTIVAL in Schotland van 11 tem 13 juli 2025, de meesten best interessant voor Werchter:
1. Lana del Rey
2 Lewis Capaldi
3 The Spice Girls
4 Biffy Clyro
5. Eminem
6. Chappell Roan
7 Paolo Nutini
8 Snow Patrol
9. IDLES
10 Gracie Abrams
11 Fontaines DC
12 Stereophonics

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Eventjes weer dagdromen: mogelijke (sub)headliners voor TRNSMT FESTIVAL in Schotland van 11 tem 13 juli 2025, de meesten best interessant voor Werchter:
1. Lana del Rey
2 Lewis Capaldi
3 The Spice Girls
4 Biffy Clyro
5. Eminem
6. Chappell Roan
7 Paolo Nutini
8 Snow Patrol
9. IDLES
10 Gracie Abrams
11 Fontaines DC
12 Stereophonics
Dat artikel (een geruchtenlijstje) is toch totaal niet relevant voor RW?
Heel het forum barst elke dag van de geruchten over groepen die wel of niet naar Werchter gaan komen. Waarom anders heb je een forum nodig? Zou best kunnen dat een paar van dit lijstje effectief op Werchter komen bv Paolo Nutini, Fontaines DC, Biffy Clyro, Lewis Capaldi, Chappell Roan.

Eilish heeft toch 100% meer karakter dan dit flauw afkooksel
Zit toch ook in team Eilish. Uniekere muziek is toch het minste wat je kan zeggen, minder inwisselbaar dan die van Rodrigo.

Maar goed, ik ga maar eens op Netflix die concertregistratie van Rodrigo's huidige tour bekijken.

Users who are viewing this thread