Rock Werchter 2025

Dus.... LP over enkele dagen. Zo nog naam of 96 te gaan. Daar ben ik nu vooral benieuwd naar, want headliners al goed en wel, maar ik ben meestal vanaf 12 uur op het terrein en dus is er nog heel wat tijd te vullen. Anders vul ik mij met Tripel Karmeliet en dat is ook niet altijd een succes.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Royke en Nxs_
Het zal misschien een manier zijn om teleurstelling of frustratie met een 'kwinkslag' te verwoorden? 🤔

Ik zie wel regelmatig, ook vandaag nog, harde bewoordingen vallen bij anderen.
Ook dat is ergens een manier uiteindelijk van het uiten van een bepaalde emotie, gebaseerd op persoonlijke voorkeuren.
Dan heb ik het liever op een wat andere manier aan te pakken - boodschap is uiteindelijk wel dezelfde.

Maar goed, het is zeker niet de bedoeling om iemand hier te schofferen.
Ieder zijn smaak en respect voor zijn of haar mening.

Wat specifiek Sam Fender betreft heb ik gisteren ook al getracht te beargumenteren overigens waarom ik die momenteel weinig kan smaken.
Schofferen is het zeker niet. Maar het viel me op op een bepaalde manier. Veelal door die kwinkslag (heb ook al moeten lachen bij de GvF of OATW woordspelingen).
En heb je argumenten gisteren betreffende Fender ook gelezen en ik kan je er in volgen. Heeft zeker het ideale schoonzoon gehalte. Maar wat mij betreft ook een enorme gun factor. Het ligt kort bij elkaar daar.
En liever een kwinkslag in je mening dan de vele FB reacties die hier soms opduiken.
Bedankt voor de verheldering Slyke.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Dus.... LP over enkele dagen. Zo nog naam of 96 te gaan. Daar ben ik nu vooral benieuwd naar, want headliners al goed en wel, maar ik ben meestal vanaf 12 uur op het terrein en dus is er nog heel wat tijd te vullen. Anders vul ik mij met Tripel Karmeliet en dat is ook niet altijd een succes.
Is de algehele concensus tot nu toe niet dat er momenteel geen enkele headliner op de affiche staat waar we unaniem lovend over zijn?
Iedere naam lijkt wel evenveel voor- of tegenstanders te hebben.

Het lijkt wel dat 2025 het vooral zal moeten hebben van zijn breedte, en dat kan nog alle kanten opgaan (en in principe zal het ook wel alle kanten opgaan).

• Leuk
Waarderingen: festirock en ChrisV
Het 'moraalridder'niveau ligt hier anders ook behoorlijk hoog. Evenzeer irritant te noemen.
Je kan het zo aanzien of op een manier waarop mensen met elkaar op een beschaafde manier discussiëren en inzichten te bekomen.
Ik zou ook kunnen stellen dat uw bijdragen hier bijzonder irritant zijn. We weten dat je heimat meer in Dessel zal liggen maar continue liggen roepen hoe slecht het allemaal is brengt ook niets bij.
Indien je toch zal afzakken naar Werchter hoop ik dat je Bad Omens en Sleep Token krijgt in de Barn tijdens Fender en Rodrigo.
Dat zouden ontiegelijk mooie spots voor die bands zijn.

• Leuk
Waarderingen: Falladain en Joslittel
Drink er dan 2, Bwoite.

Anyways, wie durft er hier een gokje te wachten op de rest van het programma met nu drie headliners bekend en de vierde in het verschiet. Volgens mij is het overigens al jaren geleden dat het zo "gemakkelijk" te voorspellen was wie de headliners gingen worden - behalve met het blijkbaar uitvallen van Nick Cave dan en Billie Eilish dan misschien wel / toch niet komt.

Gokje:
Main: Fontaines D.C. > Electric Callboy > Linkin Park
Barn: Tears For Fears > Tamino > Raye
Klub C: Caribou

Main: Spiritbox > Turnstile > Oscar & The Wolf > Green Day
Barn: Glass Animals > London Grammar
Klub C: Sylvie Kreusch

Main: Chapell Roan > Fred Again.. > Sam Fender
Barn: Teddy Swims > Paul Kalkbrenner
Klub C: Nia Archives

Main: HAIM > Jack White > Olivia Rodrigo
Barn: Portland > girl in red > Underworld
Klub C: Maribou State

Laatst bewerkt:
Je kan het zo aanzien of op een manier waarop mensen met elkaar op een beschaafde manier discussiëren en inzichten te bekomen.
Ik zou ook kunnen stellen dat uw bijdragen hier bijzonder irritant zijn. We weten dat je heimat meer in Dessel zal liggen maar continue liggen roepen hoe slecht het allemaal is brengt ook niets bij.
Indien je toch zal afzakken naar Werchter hoop ik dat je Bad Omens en Sleep Token krijgt in de Barn tijdens Fender en Rodrigo.
Dat zouden ontiegelijk mooie spots voor die bands zijn.
Een reactie van jou was te verwachten. De man om op een beschaafde manier te discussiëren en inzichten te bekomen maar tegelijk mijn bijdrages bijzonder irritant blijkt te vinden. Net zoals elkeen er een andere visie op een bepaalde artiest er op naleeft als jij. Mijn heimat ligt al jaren in Werchter met af en toe een uitspatting op andere festivals, zoals ook in Dessel ja. Mijn muzieksmaak is behoorlijk breed. Sam Fender juich ik ook toe. Dat Rodrigo voor mij en anderen niet de gedroomde headliner is als afsluiter mag toch wel gezegd worden op een forum. Moet behoorlijk lastig zijn om altijd met het vingertje te willen wijzen. Zoals je wil.

Anyways, wie durft er hier een gokje te wachten op de rest van het programma met nu drie headliners bekend en de vierde in het verschiet. Volgens mij is het overigens al jaren geleden dat het zo "gemakkelijk" te voorspellen was wie de headliners gingen worden - behalve met het blijkbaar uitvallen van Nick Cave dan en Billie Eilish dan misschien wel / toch niet komt.

Gokje:
Main: Spiritbox > Electric Callboy > Linkin Park

Main: Turnstile > Oscar & The Wolf > Green Day
Barn: Simple Minds > Glass Animals > RÜFÜS DU SOL

Main: Fontaines D.C. > Chapell Roan > Fred Again.. > Sam Fender

Fred Again voor Sam Fender op main, dus nog in daglicht, voelt echt raar. Maar verder? Sign me up.

Fred Again voor Sam Fender op main, dus nog in daglicht, voelt echt raar. Maar verder? Sign me up.
Om negen uur is het op zich wel nog licht, maar.. niet langer meer. Ik schat z'n kansen gewoon te groot in dat ie er staat, dan dat ie er niet en er schieten niet veel mogelijke scenario's over aangezien er bij Fender expliciet werd gezegd dat hij afsluit en OR eveneens. Na LP gaat ie ook niet spelen en ik schat dat Billy Joel ook graag zal willen afsluiten so.

Sam Fender (23:30 - 1:00)
Fred Again (21:15 - 22:30)

Gokje:

Fontaines voelt laag en denk dat Chapell Roan en Fred te veel van het goeie is om nog onder Sam te zetten. Simple minds lijkt me niet te komen doordat ze midden in een uk tour zitten dan.
Overigens wel een mooie line-up hoor

Gokje:

Fontaines D.C. heeft op zaterdag hun grote UK-show, dus die staan dan vrijwel zeker de donderdag op Rock Werchter.

Simple Minds ook zo goed als uitgesloten door hun UK-tour tijdens Rock Werchter.

Wishlist, de ene al wat plausibeler als de andere

Fat Dog, Bon Iver, Luvcat, The decemberists, weezer, Celeste, Fontaines dc, Thom yorke solo, grandaddy, doves, underworld,

Een oud wijs man zegt steeds: Eten en drinken als je het einde wil halen.

• Leuk
Waarderingen: DirkG en PK82

Users who are viewing this thread