Rock Werchter 2025

Alles hangt toch af van het aanbod. Of het nu beter past op Pkp of niet.

Denk dat Fred jaartje overslaat. Wat me wel wijs lijkt. Glastonbury zal het wel doen met OR, Sam Fender en Stevie Wonder.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Alles hangt toch af van het aanbod. Of het nu beter past op Pkp of niet.

Denk dat Fred jaartje overslaat. Wat me wel wijs lijkt. Glastonbury zal het wel doen met OR, Sam Fender en Stevie Wonder.
Don’t rule out Eminem for that. Think it’s more likely him than Stevie

Kan me vergissen maar lijkt me dat die zijn eventuele tour plannen jaartje zijn opgeschoven. Om dan in 2026 wel Glastonbury en dergelijke te headlinen.
Kan niet want in 2026 wordt Glastonbury niet georganiseerd. Na 2025 zal de volgende editie van Glastonbury pas in 2027 zijn. Reden te meer voor acts als Fred Again om volgend jaar wel op Glastonbury te staan. Fred again..staat bij de bookmakers nog altijd in de mogelijke top drie acts als kanshebber met Oliia Rodrigo en Sam Fender (2 Rock Werchter acts)

Laatst bewerkt:
Het 'moraalridder'niveau ligt hier anders ook behoorlijk hoog. Evenzeer irritant te noemen.
Ik denk eigenlijk dat de wereld een veel betere plek zou zijn als we elkaar overal meer zouden aanspreken op gedrag. Het gaat hier in de regel erg netjes en beschaafd en door elkaar daar op aan te blijven spreken glijden we niet weg naar een nujij if facebook niveau

Muse terug op de festivals met een zwaardere insteek zoals enkele jaren geleden?
Ik zie ze zomaar naar Graspop gaan. Een terugkeer van LP gaan ze in Werchter niet laten schieten ten koste van de huisband.
Anderzijds: dit riekt naar een band die last minute gezamenlijk is opgetrommeld door festivals oorspronkelijk een FF geboekt hadden.

Anderzijds: dit riekt naar een band die last minute gezamenlijk is opgetrommeld door festivals oorspronkelijk een FF geboekt hadden.
Wat recentelijke cancels mij al geleerd hebben is dat festivals nooit aan 1 zeel trekken om een vervanger te halen.
Alleen is het nu nog in de jaargang ervoor wat de kans daarop misschien toch groter maakt. Afwachten welke data er nog bij komen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Wat recentelijke cancels mij al geleerd hebben is dat festivals nooit aan 1 zeel trekken om een vervanger te halen.
Alleen is het nu nog in de jaargang ervoor wat de kans daarop misschien toch groter maakt. Afwachten welke data er nog bij komen.
Ja dat FF gedoe viel wel op een ‘gunstig’ moment om er nog iets aan te doen denk ik. Is ook maar een gokje hoor, maar wie weet zien we Muse straks ook terug op een Novarock en PP. En niet Linkin Park.

Zul je zien dat het straks MUSE ipv Linkin Park wordt. Dat zou een domper zijn.
Ja nogal. Ben opzich wel oké met de headliners die er nu staan maar LP is de echte kers op de taart die het wel nodig heeft. Als dat Muse blijkt te worden... opzich vind ik Muse een prima band zolang ze de focus op de muziek en niet het theater houden. Maar die bands hebben we allemaal al tig keer gezien.

Line-up op de website van tons of rock voor 2025/ met oa Green Day, Kaizers Orchestra en Electric Callboy.
Curieus genoeg staat Muse niet op deze affiche, misschien last minute boeking en vergeten om affiche aan te passen?

TONS OF ROCK is natuurlijk ook een LIVE NATION organisatie net zoals Rock Werchter. Heb vermoeden dat Linkin Park enkel stadions gaat touren met een paar echt grote festivals die diep in de geldbuidel tasten. In dat geval is Muse een goed alternatief.

Users who are viewing this thread