Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The fact someone had into Sam Fender and Linkin Park were headlining and Bryan Adams was playing Classic I’d say we’re pretty safe now to say LP will be there
The fact someone had into Sam Fender and Linkin Park were headlining and Bryan Adams was playing Classic I’d say we’re pretty safe now to say LP will be there
Had even het forum wat van op een afstand gevolgd en sinds dit weekend weer wat actiever; maar wat is dat hier met al die negativiteit omtrent alles behalve het festival Rock Werchter maar vooral tegenover elkaar? Mensen worden hier moraalridders genoemd, het gaat heel de tijd over woke en cancel culture. Niets dat toch tot eender welke relevante discussie bijdraagt? Lijkt wel alsof we niet meer als volwassenen met verschillende meningen, levens en goesting kunnen discussiëren met elkaar hier.
Had even het forum wat van op een afstand gevolgd en sinds dit weekend weer wat actiever; maar wat is dat hier met al die negativiteit omtrent alles behalve het festival Rock Werchter maar vooral tegenover elkaar? Mensen worden hier moraalridders genoemd, het gaat heel de tijd over woke en cancel culture. Niets dat toch tot eender welke relevante discussie bijdraagt? Lijkt wel alsof we niet meer als volwassenen met verschillende meningen, levens en goesting kunnen discussiëren met elkaar hier.
Hier wordt een poging tot discussiëren gedaan alleen wordt dat tegengewerkt door enkele roeptoeters die dan vaak met alle aandacht gaan lopen.
En puur op basis van inhoud is er nog maar weinig te rapen om het deftig over de undercard te hebben.
Oscar & The Wolf lijkt een zekerheidje, kan perfect erbij op zaterdag of zondag. Ik gok eerder op zondag, vermits zaterdag wel iets groters nodig heeft (maar goed, verleden heeft al bewezen dat het ook anders kan).
London Grammar zou een mooie zijn; maar kan ook perfect dat die gas terugnemen vermits Hannah weer problemen heeft.
Ik geef Charli xcx grote kans, maar even goed is die headliner in augustus.
Jamie xx lijkt me een zekerheid.
Voor hoge posities main/barn/kbc head denk ik dat er uit volgend lijstje wel redelijk wat zullen staan: London Grammar, Electric Callboy, OATW, Faithless, Goldband, Bastille, Jamie XX, Arsenal, Fontaines DC, Weezer...
Oscar and the wolf is toch echt zonde van de spot. Staan op elke lokale braderie te spelen.
Want waar anders dan voor de headliner zet je hen neer? De Barn? Gaat er te klein voor zijn.
Oscar and the wolf is toch echt zonde van de spot. Staan op elke lokale braderie te spelen.
Want waar anders dan voor de headliner zet je hen neer? De Barn? Gaat er te klein voor zijn.
Ik denk dat Muse gewoon voor Pinkpop zal zijn, en niet RW. Ik zie eigenlijk ook geen plek meer voor Muse:
- voor OR gaan ze niet spelen
- hadden ze zaterdag gespeeld, zou Sam Fender niet afsluiten
- Green Day hun ego gaat geen even grote co aanvaarden, en Green Day wil zeker afsluiten
- LP lijkt een logische voor donderdag, en hebben ook geen Muse nodig
Bovendien doen ze Pinkpop een plezier door Muse niet te nemen.
Olivia Rodrigo geluisterd. Tja, als dit tegenwoordig al Grammys wint. Gespeend van elke originaliteit. Maar ja, dat is de 21e eeuw zo lijkt het: de goegemeente doet vooral wat ze al deden, koopt vooral wat ze al hebben en luistert vooral wat ze al luisteren.
Lekker vroeg het mandje in op zondag! Of waarschijnlijker: ergens bier gaan drinken.