Rock Werchter 2025

Gaat gewoon LP worden volgens mij. Muse zal wel zijn geplande tour van 2024 inhalen, waar Pinkpop mee op stond.
Zou met de nieuwe zangeres wel een fijne boeking zijn, vooral als dat nieuwe album zo klinkt als de singles.
Olivia Rodrigo geluisterd. Tja, als dit tegenwoordig al Grammys wint. Gespeend van elke originaliteit. Maar ja, dat is de 21e eeuw zo lijkt het: de goegemeente doet vooral wat ze al deden, koopt vooral wat ze al hebben en luistert vooral wat ze al luisteren.
Lekker vroeg het mandje in op zondag! Of waarschijnlijker: ergens bier gaan drinken.
Dat is toch van alle tijden?

• Leuk
Waarderingen: redle
Olivia Rodrigo geluisterd. Tja, als dit tegenwoordig al Grammys wint. Gespeend van elke originaliteit. Maar ja, dat is de 21e eeuw zo lijkt het: de goegemeente doet vooral wat ze al deden, koopt vooral wat ze al hebben en luistert vooral wat ze al luisteren.
Lekker vroeg het mandje in op zondag! Of waarschijnlijker: ergens bier gaan drinken.
Dan wel iets originelers gaan doen dan bier drinken, hè.

Weezer geeft aan dat er later vandaag nog meer data bijkomen, wie weet RW ook?
Pakketje vandaag zou tof zijn. En als er dan zowat grotere "rock" namen tussen zitten hebben ze de klagers ook meteen een antwoord.
Jack White, London Grammar, Electric Callboy, Weezer, Wet Leg, Magdalena Bay, Bad Nerves, Fat Dog, Faye Webster. Zoiets?

En dan dag voor de voorverkoop nog die laatste headliner er bij smijten? Fontaines DC houden voor een volgend pakketje te leiden? En dan nog 1 of 2 subs apart aankondigen (ik denk spontaan aan Oscar & The Wolf).

Lekker chill achter op het veld, laatste bonnen op maken en voor de drukte het veld af😇

Just a little guess:

Linkin Park, Fontaines DC, Electric Callboy

Green Day, Paramore, Weezer

Sam Fender, Fall Out Boy, Benson Boone

Olivia Rodrigo, OATW, HAIM

Met de aankondiging van TWC vandaag, verwacht ik morgen pas weer nieuws. Of niet?
Gisteren kregen we ook beide. Maar dat bericht van Weezer op de socials gaat over headline shows en festivals. Volgens mij gaan die nog wat van die zaalshows eruit gooien straks.

Met de aankondiging van TWC vandaag, verwacht ik morgen pas weer nieuws. Of niet?
Olivia Rodrigo én Robbie Williams op een feestdag en de dag daarna doodleuk Bryan Adams nog. Had denk ik sowieso niemand verwacht, dus naar logica zoeken in de announcements hoeft niet altijd lijkt het.

Als een band als Weezer of Jack White of London Grammar per sé hun tour wil aankondigen vandaag. Kan ik wel snappen dat ze daar liever een pakketje rond bouwen dan zo'n naam op zijn eentje aan te kondigen. Is ook meer een wens dan iets anders hoor, niet dat ik het heel hard verwacht ;)

Olivia Rodrigo én Robbie Williams op een feestdag en de dag daarna doodleuk Bryan Adams nog. Had denk ik sowieso niemand verwacht, dus naar logica zoeken in de announcements hoeft niet altijd lijkt het.

Als een band als Weezer of Jack White of London Grammar per sé hun tour wil aankondigen vandaag. Kan ik wel snappen dat ze daar liever een pakketje rond bouwen dan zo'n naam op zijn eentje aan te kondigen. Is ook meer een wens dan iets anders hoor, niet dat ik het heel hard verwacht ;)
Gisteren was het begin van de week ook, iets logischer dan eerst Rodrigo, dan Robbie, dan Adams te komen.. Afijn, idd. Zit niet altijd logica in. Anderzijds, TWC gaat duidelijk voor een totaal andere doelgroep dan RW denk ik haha.

Yesss Weezer lijkt wel heel erg aannemelijk zo. Kom maar door!

MCR en/of Fall Out Boy erbij en iedere punk rock liefhebber kan zijn geluk niet op.

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread