Rock Werchter 2025

Line-up op de website van tons of rock voor 2025/ met oa Green Day, Kaizers Orchestra en Electric Callboy.
Curieus genoeg staat Muse niet op deze affiche, misschien last minute boeking en vergeten om affiche aan te passen?
Of... ik zeg maar wat, Muse spreekt voor z'n beurt. Die aankondiging zal vandaag of morgen wel volgen, hopelijk met een nieuw pakketje namen.

TONS OF ROCK is natuurlijk ook een LIVE NATION organisatie net zoals Rock Werchter. Heb vermoeden dat Linkin Park enkel stadions gaat touren met een paar echt grote festivals die diep in de geldbuidel tasten. In dat geval is Muse een goed alternatief.
Ik vind Muse een stuk leuker dan Linkin Park, maar voor RW zou Linkin Park een veel betere boeking zijn (ook al kost het misschien meer centjes). Muse zie ik eerder nog verschijnen in het weekend van Pinkpop en Graspop.

Ondanks dat ik groot fan ben van Muse zou ik dat wel een vreemde boeking vinden. Hebben er met hun laatste album/tour al gestaan en sindsdien niks noemenswaardigs meer gedaan. Krijgen we dan precies dezelfde show te zien (+Knights of Cydonia ;))? Van mij hoeft het niet.

Heb het gevoel dat RW toch nog gaat verrassen met de laatste headliner of nog een grote co-head voor Sam Fender.

• Leuk
Waarderingen: Fonske122
Ja dat FF gedoe viel wel op een ‘gunstig’ moment om er nog iets aan te doen denk ik. Is ook maar een gokje hoor, maar wie weet zien we Muse straks ook terug op een Novarock en PP. En niet Linkin Park.
Heb precies iets gemist, wat is het FF gedoe?

Iets met ‘Dave Groh’ en ‘buitenechtelijk kind’. Kan perfect dat die van plan waren om te touren, tot dit voorval.
Er is elk jaar wel sprake van shows Foo's. Maar even vaak gaat het niet door dan wel. Ik zou niet per se zeggen dat ze effectief gingen touren.

Ik denk dat Muse gewoon voor Pinkpop zal zijn, en niet RW. Ik zie eigenlijk ook geen plek meer voor Muse:
- voor OR gaan ze niet spelen
- hadden ze zaterdag gespeeld, zou Sam Fender niet afsluiten
- Green Day hun ego gaat geen even grote co aanvaarden, en Green Day wil zeker afsluiten
- LP lijkt een logische voor donderdag, en hebben ook geen Muse nodig

Bovendien doen ze Pinkpop een plezier door Muse niet te nemen.

Ik denk dat Muse gewoon voor Pinkpop zal zijn, en niet RW. Ik zie eigenlijk ook geen plek meer voor Muse:
- Green Day hun ego gaat geen even grote co aanvaarden, en Green Day wil zeker afsluiten

Dat, of LP komt niet en Muse is de vervanger.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en MadMandra27
Ik denk dat Dave wel het een en het ander te verwerken heeft samen met zijn gezin dat primeert op optreden ja.

Hij gaat er pertang wel bijgeweest zijn als dat kind verwekt geweest is.

Maar cva, ik dacht al dat ze 'gecancelled' waren om 1 of andere reden. In deze tijden weet ge nooit. 🤷‍♂️

Dat, of LP komt niet en Muse is de vervanger.
Ja lijkt me aannemelijk. Helaas geen ruimte bij de ZA & ZO.
als er nu niet "afsluiters" had gestaan bij Sam & Olivia had er nog een MUSE achter gepropt kunnen worden. dat is nu niet aan de orde.

Muse kan gewoon boutique ofzo worden dan misschien? Hebben ze in het verleden nog eens gestaan

Users who are viewing this thread