Rock Werchter 2025

Zag op facebook passeren dat Elbow het voorprogramma van Robbie Williams in Dublin zou doen. Als dit naar andere zomerlocaties in 2025 doorgetrokken wordt dan verschijnt Elbow niet op Rock Werchter wel op Torhout Werchter classic.

• Verdrietig
Waarderingen: randyrw
Veel gezeur en focus op zaken die er niet toe doen vind ik:
- 50j jubileum. Wat moeten ze doen? 5 miljoen euro geven voor een exclusieve act?
Ja, dat ze mij booken! Ik ben zo exclusief dat het mijn eerste en enige keer op een podium zal zijn! (En ik doe het zelfs voor de helft).

als de “classics” ( pearl jam, rhcp , Metallica, Radiohead, muse, AM…) niet touren moet je inventief zijn en het geweer van schouder veranderen. Zo simpel is het.
Je kan er wel enkele daarvan te pakken krijgen als je heel veel extra legt, maar dan kosten de combi's 599€, gaan ze daar weer over zeuren.

Als ze hem op zondag zetten in The Barn tijdens Rodrigo, dan is iedereen zijn "probleem" opgelost.
Zal niet gaan, op zondag zes juli treedt hij elders al op. Helaas zal hij zijn solo hit 'ich hasse kinder' niet kunnen brengen. Niet echt een act om te boeken als Rock Werchter hun publiek willen verjongen.

Helaas zal hij zijn solo hit 'ich hasse kinder' niet kunnen brengen. Niet echt een act om te boeken als Rock Werchter hun publiek willen verjongen.
Ieder mag zijn mening hebben over de line-up en het beleid van RW, en iedereen mag die uiten, maar moet dat per se op kleuterniveau?

• Leuk
Waarderingen: elo
Dan wel tijdens Sam Gooris Fender graag.

Maar een Phoebe Bridgers, FKA Twigs of Little Simz in The Barn mag ook wel tijdens Sam.
Mag ik zeggen dat ik u soms niet begrijp? Verongelijkt zijn als uw darlings van iemand een veeg uit de pan krijgen maar toch andere acts, soms tot in den treure, bagatelliseren?
Vooral dat laatste is een wel een dingetje, waarom eigenlijk?
Neem wel aan dat dit niet bedoeld is als vingerwijzing, maar als vaststelling doorheen de voorbije edities. Zeker omdat je vaak constructief mee discussieert verder ;)

Ieder mag zijn mening hebben over de line-up en het beleid van RW, en iedereen mag die uiten, maar moet dat per se op kleuterniveau?
Joined, ik was wat sarcastisch over Lindemann, een beetje humor mag wel. Mijn opmerking is geen mening of kritiek over de line-up en het beleid van RW. Vandaag is het wel echt over eieren lopen tussen al het gepolariseer. Mensen beginnen al dingen in je teksten te lezen die er totaal niet zijn of vergeten je laatste zin te lezen 'Niet echt een act om te boeken als Rock Werchter hun publiek willen verjongen.'

• Leuk
Waarderingen: koolket
Mag ik zeggen dat ik u soms niet begrijp? Verongelijkt zijn als uw darlings van iemand een veeg uit de pan krijgen maar toch andere acts, soms tot in den treure, bagatelliseren?
Vooral dat laatste is een wel een dingetje, waarom eigenlijk?
Het zal misschien een manier zijn om teleurstelling of frustratie met een 'kwinkslag' te verwoorden? 🤔

Ik zie wel regelmatig, ook vandaag nog, harde bewoordingen vallen bij anderen.
Ook dat is ergens een manier uiteindelijk van het uiten van een bepaalde emotie, gebaseerd op persoonlijke voorkeuren.
Dan heb ik het liever op een wat andere manier aan te pakken - boodschap is uiteindelijk wel dezelfde.

Maar goed, het is zeker niet de bedoeling om iemand hier te schofferen.
Ieder zijn smaak en respect voor zijn of haar mening.

Wat specifiek Sam Fender betreft heb ik gisteren ook al getracht te beargumenteren overigens waarom ik die momenteel weinig kan smaken.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en jefferke
Joined, ik was wat sarcastisch over Lindemann, een beetje humor mag wel. Mijn opmerking is geen mening of kritiek over de line-up en het beleid van RW. Vandaag is het wel echt over eieren lopen tussen al het gepolariseer. Mensen beginnen al dingen in je teksten te lezen die er totaal niet zijn of vergeten je laatste zin te lezen 'Niet echt een act om te boeken als Rock Werchter hun publiek willen verjongen.'
Festibob, ja, ik begreep wel dat het het poging was om grappig te zijn, en er is niks mis met humor, maar dat is voor mij humor op kleuterniveau. En ja, ik had die laatste zin wel gelezen (en zelfs mee geciteerd) - die maakte het er eerlijk gezegd niet beter op. Maar bon, smaken verschillen, ook op vlak van humor, zeker.

Users who are viewing this thread