Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als Olivia haar albums gereleased had in de 90s, had iedereen het geweldig gevonden in de lijn van Alain Morissette / The Breeders / Kathleen Hanna. Het Disney-argument is zo'n verschrikkelijke rockist take van mensen die pretenderen open-minded te zijn.
Gewoon een nette headliner die zonder moeite de zondag gaat laten uitverkopen.
Ik begrijp dat ze veel tickets verkoopt, maar via Spotify loop ik hier ook niet zo warm van ... Eens live-beelden opzoeken op YouTube. Ze vermelden ook expliciet "met haar band".
Bij Eilish hadden ze moeten schrijven "zonder haar band"...
Zoals al eerder geschreven, Rodrigo in mijn ogen een betere headliner dan Eilish, omwille van het live-aspect.
Zoals al eerder geschreven, Rodrigo in mijn ogen een betere headliner dan Eilish, omwille van het live-aspect.
Eilish tourt ondertussen wel gewoon met een volledige band hoor. En met een ferme productie ook, die meteen verklapt waarom festivals een moeilijke zijn voor deze tour.
Lijkt me raar dat mensen niet iets speciaal verwachten op een 50jarig bestaan.. Er moet genoeg touren maar al was het maar een line up die de voorbije 50j weergeeft over 4 dagen. Of inderdaad een aantal exclusieve optredens met legacy headliners.
Het is 50j, geen 40, 30... er mag best wat kak aangesmeerd worden en moeite gedaan worden. Fender had evengoed samen met Rodrigo gestaan op een -'jeugd'dag.
Zelfs met LP erbij is dit geen knaller qua HL's. Hoe goed Rodrigo en Fender volgens sommige ook mogen zijn.
Lijkt me raar dat mensen niet iets speciaal verwachten op een 50jarig bestaan.. Er moet genoeg touren maar al was het maar een line up die de voorbije 50j weergeeft over 4 dagen. Of inderdaad een aantal exclusieve optredens met legacy headliners.
Het is 50j, geen 40, 30... er mag best wat kak aangesmeerd worden en moeite gedaan worden. Fender had evengoed samen met Rodrigo gestaan op een -'jeugd'dag.
Zelfs met LP erbij is dit geen knaller qua HL's. Hoe goed Rodrigo en Fender volgens sommige ook mogen zijn.
Tja, als je je eigen programma gaat opstellen en daar je verwachtingen op gaat afstellen, dan wordt je teleurgesteld. 'Er moet genoeg touren' is maar heel relatief en de vraag is vervolgens of je met alles wat tourt uit de line up van de afgelopen 50 jaar een succesvol festival gaat hebben.
Hekel aan…
- dat de Schuur al lang geen piloot meer is van zijn/ons festival
- verdutching van het festival/ forum om het half bericht een vergelijk met Pinkpop. Beetje serieus blijven.
- verjonging er doordrammen ( pukkelpop is het origineel en dus beter)
- met LP erbij 0 op 4 op het rapport van headliners ( Green Day is live flauw) voor een heel groot deel van het vast publiek. De ondergrens bereikt en het wordt rechtstreeks de hel als daar nog gesnoven Oscar met zijn wolven bijkomen.
- nu komen de groepen die subben waar je voor gemiddeld €40 naar de AB, Roma of Lotto Arena doorheen het jaar 90 min kunt gaan beleven. Het zullen verdomd goede groepen moeten zijn, graag met deftige gitaren of koper.
- en dan komt automatisch het verhaal van de prijs naar boven en verteer op de 4 daagse.
Benieuwd naar de headliners op Live is Live, Cactus of Lokerse Feesten
Hekel aan…
- verdutching van het festival/ forum om het half bericht een vergelijk met Pinkpop. Beetje serieus blijven.
- met LP erbij 0 op 4 op het rapport van headliners ( Green Day is live flauw) voor een heel groot deel van het vast publiek. De ondergrens bereikt en het wordt rechtstreeks de hel als daar nog gesnoven Oscar met zijn wolven bijkomen.
- nu komen de groepen die subben waar je voor gemiddeld €40 naar de AB, Roma of Lotto Arena doorheen het jaar 90 min kunt gaan beleven. Het zullen verdomd goede groepen moeten zijn, graag met deftige gitaren of koper.
- en dan komt automatisch het verhaal van de prijs naar boven en verteer op de 4 daagse.
Hekel aan…
verdutching van het festival/ forum om het half bericht een vergelijk met Pinkpop. Beetje serieus blijven.
1. mensen vragen om serieus te zijn en dan die comment over Oscar & the wolf plaatsen
2. Ik ga al 12 jaar naar RW en zie mezelf als vast publiek: ik vind deze headliner set-up de meest gevarieerde in jaren en ga net voor variëteit naar RW.
We krijgen op een Belgische feestdag (wapenstilstand) opeens twee aankondigingen (Olivia en Robbie): dat hadden we niet verwacht..
en, ik ben blij met de RW headliners, want met imagine dragons en robbie Williams op een aparte dag ontloop ik voor mij twee mindere headliners,
Niet alleen BST. Primavera en Rock Am Ring zitten ook onder de verwachtingen. Novarock heeft Electric Callboy tot headliner gepromoveerd, en volgens de geruchten is Sleep Token straks headliner op Download. En dan zijn er nog een pak festivals die voorlopig windstil blijven. Het mag duidelijk zijn dat zowat alle grote juni/juli-festivals in de malaise delen...
We mogen ergens nog blij zijn dat Linkin Park laattijdig in het circuit beland is, anders had het er allemaal nog triester uitgezien.
We krijgen op een Belgische feestdag (wapenstilstand) opeens twee aankondigingen (Olivia en Robbie): dat hadden we niet verwacht..
en, ik ben blij met de RW headliners, want met imagine dragons en robbie Williams op een aparte dag ontloop ik voor mij twee mindere headliners,
Ik hou hier wel van!
Met Greenday heb je een gelouterde, heel geliefde naam bij vooral de oudere garde. Nu een nieuwe toekomstige headliner. Dan nog 1 knaller in de pop-hoek en 1 grote ticketseller en dan hebben ze het wat mij betreft gewoon heel goed gedaan
Ik denk alleen niet dat Linkin Park die mega ticketseller is, dus ik ben benieuwd of Rock Werchter weer een Roch Werchtertje doet en in de breedte gewoon heel goed gaat programmeren want Green Day - Sam Fender - Olivia Rodrigo - Linkin Park is als rijtje headliners niet dusdandig groot dat je daar m.i. al heel veel combi's mee gaat verkopen.
Het is overigens niet echt mijn kopje thee, Sam Fender zet ik nog wel eens op, maar c'est ca.
In 2023 van alle afsluiters alleen de hele set van AM gekeken en was toch een prachtige editie
Verkopen waarschijnlijk heel wat, maar voor mij is dat typisch zo'n band die gedreven wordt op nostalgie.
Voor diegenen die 16 waren op hun hoogtepunt is dit waarschijnlijk de boeking van het weekend.
Maar voor al wie jonger of ouder is, is LP gewoon een oké naam, zonder meer.