Rock Werchter 2025

Mja, de headliners zijn niet m’n ding. Geen probleem mee, is nog al zo geweest maar om dan +320 euro neer te tellen voor de kleinere acts? Dan moeten de subs en barnheads zeer goed zijn.

Ik heb respect voor die meid. Maar om haar nu al headliner status te geven vind ik wel te snel.
Haar debut is van 2021.. De meid is nu 20/21? Heeft niet eens de kans gehad om langzaam te groeien, de kleinere zaaltjes en leuke namiddag spots te krijgen op kleinere podia. Gelijk een headliner, dan ga je toch ook geen jaren meer mee lijkt mij, als ze al direct op dat formaat zit, heb je echt weinig groeimogelijkheden nog.
Ik gun het haar, maar het gaat te snel...
Maar goed, dat is mijn mening
Maneskin won Eurosong ook in 2021, dus even snel de top beklommen. Oké, zij waren ervoor ook al actief maar dat kan je ook over Olivia zeggen in het wereldje (HSM serie bv.)

veel volk heeft nood aan Linkin Park op donderdag precies 😅
Niet heel gek denk ik toch als je van de traditionele 'hardere' muziek houd heb je nu greenday en dat is voor velle gewoon te weinig maar goed denk dat je qua genre verdeling het wel top hebt als linkin park hebt nu-metal met wat pop invloeden, greenday met punk met pop invloeden, Sam Fender die indie Rock/ poprock doet en Olivia die pop doet met een rock randje

• Winning
Waarderingen: MadMandra27
veel volk heeft nood aan Linkin Park op donderdag precies 😅
Dat begrijp ik dan niet. Heb hun nieuw werk nog niet beluisterd, maar je gaat nu toch naar een veredelde coverband luisteren? Dit heeft voor mij persoonlijk niets meer met Linkin Park te maken, maar meer met een bende graaiers die het merk LP nog een beetje willen uitmelken. Ze waren beter met een nieuwe naam terug begonnen, maar dat zal financieel veel minder interessant geweest zijn.

Trouwens, "het is ROCK Werchter" gaat al mee sinds 1999, toen het voor het eerst zonder Torhout werd georganiseerd en Trish & Kash het festival mochten openen. Na 25 jaar begint dat wel een beetje afgezaagd te worden :).

Dat begrijp ik dan niet. Heb hun nieuw werk nog niet beluisterd, maar je gaat nu toch naar een veredelde coverband luisteren? Dit heeft voor mij persoonlijk niets meer met Linkin Park te maken, maar meer met een bende graaiers die het merk LP nog een beetje willen uitmelken. Ze waren beter met een nieuwe naam terug begonnen, maar dat zal financieel veel minder interessant geweest zijn.
🤦

Ik snap niet zo goed waarom mensen 'die al 20+ jaar naar Werchter komen' zich zo belangrijk voelen dat het 50 jarig jubileum zich daarom naar hun muzieksmaak moet vormen.
Niets of niemand MOET iets maar iedereen mag toch hopen op wat hij/zij het liefst zou hebben?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: randyrw
Waar baseer je dat op?
Op 22 januari dit jaar was de zaterdag van Dua Lipa uitverkocht. Op dat moment waren de meeste grote namen al bekend
Zie hieronder extract uit festileaks van 22 januari. Avril Lavigne, Nothing but thieves en The Last Dinner Party werden eind november 23 al bekendgemaakt. Op zes december vorig jaar volgden nog een flink aantal namen (zie link hieronder met poster bekend van 6 december 2023)

Trouwens, "het is ROCK Werchter" gaat al mee sinds 1999, toen het voor het eerst zonder Torhout werd georganiseerd en Trish & Kash het festival mochten openen. Na 25 jaar begint dat wel een beetje afgezaagd te worden :).
Misschien eerst het nieuwe werk eens luisteren voor je ze een veredelde coverband noemt

Iedere grote band wil zoveel mogelijk geld verdienen, rock is geen liefdadigheidsinstituut. Linkin Park heeft een nieuwe zangeres en een nieuw album uit en via goede promotie is die band weer enorm populair en gegeerd voor live promoties. Dus geen coverband.

Ik zou de combinatie Sam Fender / Green Day / Olivia Rodrigo helemaal hebben gesnapt voor Pukkelpop. Voor Rock Werchter vind ik het wat zwakjes, maar er zal niet veel anders zijn. Ik ga me maar eens verdiepen in Sam en Olivia.
Werchter kennende zal het waarschijnlijk weer rennen zijn tussen Slope/KlubC/Barn omdat daar een goed programma komt. Ik las al New Order, dat zou toch geweldig zijn voor ons oudere jongeren?

Users who are viewing this thread