Rock Werchter 2025

Stem Rock Werchter!​

Daar komt het awardseizoen! De genomineerden voor de European Festival Awards 2024 zijn bekend. En Rock Werchter is tweemaal bij de kanshebbers op een prijs. Stem jij ons mee naar winst? Kies dan voor Rock Werchter in de categorieën 'Best Major Festival' en 'Line-up of the Year'. Je stem uitbrengen kan via deze pagina.

• Leuk
Waarderingen: Islaaa, rw83 en Joe
Ik dacht dat we Billie al redelijk hadden uitgesloten omdat die altijd een bewuste rustperiode inde tour bouwde?
Behalve als ze plots een paar dagen eerder terugkeert uit de Verenigde Staten en op zondag zes juli als headliner fungeert op Rock Werchter. Ook in de Verenigde Staten zijn er vlak na een geplande pauze of vlak voor een geplande herneming nog een of twee concerten toegevoegd einde dit jaar.
Haar europees luik begint op 23 april in Stockholm en eindigt op 9 mei in Berlijn in 2025, dan een break USA tot de 29ste als ze terugkeert naar Europa ditmaal in Keulen en met vervolgens een stop half juni. Volgende herneming is het Verenigd Koninkrijk luik op 8 juli in Glasgow

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Jos

Stem Rock Werchter!​

Daar komt het awardseizoen! De genomineerden voor de European Festival Awards 2024 zijn bekend. En Rock Werchter is tweemaal bij de kanshebbers op een prijs. Stem jij ons mee naar winst? Kies dan voor Rock Werchter in de categorieën 'Best Major Festival' en 'Line-up of the Year'. Je stem uitbrengen kan via deze pagina.
Stem uitgebracht op beste major voor Werchter en op de beste lineup, Werchter als 2de achter Hellfest.

Stem Rock Werchter!​

Done

Green Day is echt wel een leuke boeking, ben ik tevreden mee! En ondanks alle geruchten van de headliners (en daar zit best wat soeps tussen) kijk ik eigenlijk meer uit naar de undercard. Vingers kruisen dat ze Thrice, Teddy Swims én The Warning binnenhalen, dat zou meteen mijn hele wishlist zijn :eek:

Een beetje ondergesneeuwd met de Green Day aankondiging van vandaag, maar euh... Sam Fender heeft wel zo maar eventjes Vorst Nationaal in een wip uitverkocht.
Niet alleen vorst! Hele tour..geen doorkomen aan, gelukkig 2 tickets in the pocket bij de presale🥳

De Franse Stromae wordt ze ook wel genoemd. Zaho de Sagazan heeft in 2024 bijna elk Frans of Waals festival plat gespeeld. In 2025 doet ze een Europese tour. Haar optreden op Primavera Sound 2025 is al bevestigd. Een ideale artieste om in Rock Werchter op Klub C of the Barn te zetten.
Ze is ook nog bescheiden genoeg om tevreden te nemen met een plekje tussen de opener en de headliner. Haar concert in ING ARENA Brussel op zondag 24 november is bijna volledig uitverkocht (alle zitplaatsen zijn uitverkocht en nog een beperkt aantal staanplaatsen zijn beschikbaar), opmerkelijk voor een artieste die in Vlaanderen onvoldoende gekend is maar een geweldig talent.

Over Green Day: prima eerste naam. Grote band, lang geleden, toch een tikkeltje populairder dan een paar jaar geleden, all good. Pop punk leeft en dan zijn Green Days de daddies in het genre. Persoonlijk sta ik er niet voor te springen wel, maar als het in de tenten echt tegenvalt misschien nog eens een kans geven.

Maar kijkend naar de geruchten wel erg jammer dat een The Cure (alsnog?) niet in de running is, dat is toch net het type naam die ik nog erg mis in het huidige rijtje headlinergeruchten. Maar je ziet wat ook Primavera problemen heeft met headliners in een meer alternatief/indiehoekje. Had daar ook wel een Nick Cave verwacht dat vrees dat ook die niet tourt langs de festivals. Of Nine Ich Nails. Of Jack White. Qua frisse popnamen zie ik het dan wel weer goedkomen gelukkig

Maar goed: de kop is eraf en hopelijk de volgende hopelijk iets meer raak voor mij.

Over Green Day: prima eerste naam. Grote band, lang geleden, toch een tikkeltje populairder dan een paar jaar geleden, all good. Pop punk leeft en dan zijn Green Days de daddies in het genre. Persoonlijk sta ik er niet voor te springen wel, maar als het in de tenten echt tegenvalt misschien nog eens een kans geven.

Maar kijkend naar de geruchten wel erg jammer dat een The Cure (alsnog?) niet in de running is, dat is toch net het type naam die ik nog erg mis in het huidige rijtje headlinergeruchten. Maar je ziet wat ook Primavera problemen heeft met headliners in een meer alternatief/indiehoekje. Had daar ook wel een Nick Cave verwacht dat vrees dat ook die niet tourt langs de festivals. Of Nine Ich Nails. Of Jack White. Qua frisse popnamen zie ik het dan wel weer goedkomen gelukkig

Maar goed: de kop is eraf en hopelijk de volgende hopelijk iets meer raak voor mij.

Dit is positiever dan ik had verwacht… Rock Werchter dit jaar mogelijk een optie?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zijn er kansen voor een Bruno Mars, Rihanna of andere oudere sterren (Eminem, Lady Gaga zoals eerder al genoemd) om pop head te zijn ipv Olivia of Billie? Veel dezelfde namen hier doorgaans.. 🙈

Oudere 😫
angry boos GIF by Sporza

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread