Rock Werchter 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Favo opties om Bad Omens te vervangen:
- Yard Act: staat diezelfde dag om 20u op Down The Rabbit Hole (2 uurtjes rijden). Als Gary Clark Jr en Sleaford Mods een plaatsje kunnen verlaten kan Yard Act rond 14u spelen.
- John Coffey: Graspop is uitverkocht, moet geen probleem zijn om deze Nederlanders te laten komen.
- The Chats: spelen de dag nadien op Sjock Festival (1 uurtje rijden) en hebben die dag nog geen show als ik het goed voor heb.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
736
915
Favo opties om Bad Omens te vervangen:
- Yard Act: staat diezelfde dag om 20u op Down The Rabbit Hole (2 uurtjes rijden). Als Gary Clark Jr en Sleaford Mods een plaatsje kunnen verlaten kan Yard Act rond 14u spelen.
- John Coffey: Graspop is uitverkocht, moet geen probleem zijn om deze Nederlanders te laten komen.
- The Chats: spelen de dag nadien op Sjock Festival (1 uurtje rijden) en hebben die dag nog geen show als ik het goed voor heb.
Goeie opties.

Wellicht Cage the Elephant of Fat Dog?
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

redle

Randprogramma
15 apr 2019
196
189
Dubbeltje op z'n kant. Ik gok dat je het concert nog zal kunnen beleven, maar toch vrij ver van het podium en mogelijk zelfs buiten de tent. 'Voordeel' vanaf dit jaar is dat de tenten achteraan open zijn en schermen en geluid ook buiten voor beleving zouden moeten zorgen. Ik zou t wel wagen.

Meh, deze act moet je wel sowieso in de tent meemaken. Wanneer begint het altijd een beetje vol te raken, 30 min van te voren aanwezig zijn is veilig genoeg?
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
45
36
Eerst keer Werchter voor mij na jaren Lowlands.

Vraagje: hoe realistisch is het om nog binnen te komen bij the Blaze, als we rond 19:50 weg zouden gaan bij Avril? Is een van de weinige elektronische acts (bij Lowlands garantie voor megadruk zijn), en ben benieuwd of we hier nog binnen gaan komen als we vlak te voren aan komen kakken.
The Blaze gaat denk ik heel populair worden. Ondanks dat ze nu de tenten open gooien aan een kant, zullen de poortjes blijven. Dus ik zou echt eerder gaan als je deze goed mee wilt pakken. Tis ooit hit or miss; bij Puscifer bijvoorbeeld kon je bij t eerste nummer nog gewoon de tent in lopen. Charlotte de Witte was half uur voor de show al vol.

Maar met de schermen buiten kun je t toch wel mee krijgen. 2022 bij disclosure was er buiten gewoon een hele groep aan t feesten en dansen bij t scherm; in t zonnetje. Was prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Maar met de schermen buiten kun je t toch wel mee krijgen. 2022 bij disclosure was er buiten gewoon een hele groep aan t feesten en dansen bij t scherm; in t zonnetje. Was prima.

De meest memorabele feestjes waren tijdens de dance acts telkens buiten de tent. Parov Stelar en New Order bijvoorbeeld waren buiten echt geniaal. Lag ook wel aan de rest van de feestvierders toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
De meest memorabele feestjes waren tijdens de dance acts telkens buiten de tent. Parov Stelar en New Order bijvoorbeeld waren buiten echt geniaal. Lag ook wel aan de rest van de feestvierders toen.
Kan me toch moeilijk voorstellen dat het qua ervaring beter was dan effectief in de tent. Dan is het meer iets van ‘er het beste van maken’, toch?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Kan me toch moeilijk voorstellen dat het qua ervaring beter was dan effectief in de tent. Dan is het meer iets van ‘er het beste van maken’, toch?

Ik heb nog steeds een gestolen tafellaken van tijdens Parov Stelar. Dat was echt crazy buiten, een grote stofwolk en honderden mensen die volledig los gingen. Nog steeds een van mijn favoriete Werchter momenten.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Parov stelar❤️

Ik wist heel vaag wat het was, stapte eigenlijk per toeval de Klub c binnen in 2014, feest en verrassing van het weekend!
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
186
202
De meest memorabele feestjes waren tijdens de dance acts telkens buiten de tent. Parov Stelar en New Order bijvoorbeeld waren buiten echt geniaal. Lag ook wel aan de rest van de feestvierders toen.
Buiten kan inderdaad wel iets makkelijker een 'sfeertje' ontstaan dat binnen niet te evenaren valt. Mensen die dit ook al ervaarden weten wat ik bedoel. Precies dát zijn de momenten waarom je zo van festivals houdt. Vind ik é.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Jane's Addiction in AB op de valreep dan toch nog uitverkocht.
Ik had er graag bij geweest, lijkt me een legendarische show te worden. Misschien wat outdated als band maar toch echt wel een classic act, die 20+ jaar niet meer in België stonden dan in zo'n voor hun normen "kleine" zaal... Maar de prijs was gewoon te absurd.
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
34
47

Allemaal een beetje extra opletten de komende tijd.
Ze noemen o.a. Taylor Swift en AC/DC maar gaat natuurlijk op voor alle concerten en festivals via Ticketmaster, NL of BE
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken