Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ah, dan zullen we sowieso niet weer teleurgesteld worden :LOL:
Wat is de tussenstand nu? Pearl Jam - Nick Cave - Goldband - Billie Eilish - Lana del Rey?
Ja Paarl Jam, Billie en de Cavemeister in pole position. Eens zien wat daarvan overschiet in pakweg september.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Festivals hoeft van mij niet zo. Zaalshow zal ik wel bij zijn.
Valt te zien wanneer. Als het in de zomer is, zit ik liever op een festival dan in een betonnen bunker. Maar los van wat ik of jij wil: ik denk vooral dat Rock Werchter dit heel graag wil programmeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

festirock

Support act
1 dec 2015
847
574
Normaal kan je bij wijze van spreken al een half jaar bonnekes in voorverkoop halen aan een gunstig tarief.

Ik vrees dat we een 'verborgen' prijsverhoging krijgen.
Die prijsverhoging was er al. Je betaalde niet meer per bonnetje, sommige snacks werden 40 cent of meer duurder, bij loempia's betaald je plots saus apart. Jammer dat de kwaliteit van het eten niet mee omhoog ging
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Die prijsverhoging was er al. Je betaalde niet meer per bonnetje, sommige snacks werden 40 cent of meer duurder, bij loempia's betaald je plots saus apart. Jammer dat de kwaliteit van het eten niet mee omhoog ging
De prijs van de coin is toch helemaal niet relevant. Voorbeeld: als een biertje vorig jaar 1 coin kostte (€ 3,50) en straks op het festival 1,1 coin (€ 3,85) dan is er alsnog ook dit jaar een prijsverhoging.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Wat als we nu eens coins van €1 invoeren en dan de prijs van alle drank en eten overal in euro noteren?
Je kan zelfs nog een stap verdergaan en ervoor zorgen dat je die coins rechtstreeks met je bankkaart kan betalen.
Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Ja maar, wat met het zwart geld van de Vlamink dan?
 

The_Kist

Playlistbediener
15 nov 2023
14
7
Wat als we nu eens coins van €1 invoeren en dan de prijs van alle drank en eten overal in euro noteren?
Je kan zelfs nog een stap verdergaan en ervoor zorgen dat je die coins rechtstreeks met je bankkaart kan betalen.
Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Dan schrikt iedereen zich rot van de prijzen denk ik haha, met die coins heb je toch wat minder een idee van wat je uitgeeft
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Wat als we nu eens coins van €1 invoeren en dan de prijs van alle drank en eten overal in euro noteren?
Je kan zelfs nog een stap verdergaan en ervoor zorgen dat je die coins rechtstreeks met je bankkaart kan betalen.
Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Wat als we nu eens diene zever van coins afschaffen en in een wettekst gieten? En dat alle organisatoren gewoon de prijs geven zoals het zou moeten zijn en overal met bankkaart betalen. En kom aub niet af met 'dat gaat te traag'. In buitenland marcheert dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Moet dan na één van de dagevents toegevoegd zijn, want op het gewone festival stonden die prijzen er vanaf dag 1.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Wat als we nu eens diene zever van coins afschaffen en in een wettekst gieten? En dat alle organisatoren gewoon de prijs geven zoals het zou moeten zijn en overal met bankkaart betalen. En kom aub niet af met 'dat gaat te traag'. In buitenland marcheert dat.
Met bankkaart kan natuurlijk ook heel snel. Ik vond het vorig jaar wel heel lekker om de coins op mijn polsbandje te hebben en die gewoon met mijn mobiel te kunnen opladen. Geen bankpasje nodig gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Met bankkaart kan natuurlijk ook heel snel. Ik vond het vorig jaar wel heel lekker om de coins op mijn polsbandje te hebben en die gewoon met mijn mobiel te kunnen opladen. Geen bankpasje nodig gehad.
Maar als je uw geld terugwilt van uw polsbandje, mag je wel servicekosten betalen. Gewoon weg ermee.
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

rockplease

Playlistbediener
9 feb 2019
5
1
Als er geen voorverkoop komt van drankbons aan lagere prijs zoals alle andere jaren dan is dit toch duidelijk een prijsverhoging. Er werd nooit duidelijk gecommuniceerd dat er geen voorverkoop meer zou zijn aan lagere prijs. Over de voorverkoop ging nog gecommuniceerd worden dus dan verwacht je toch dat men later nog gaat communiceren over de korting op die 3,5 EUR. Voor mij misleidend en zou toch grote bummer zijn. Minder coins kopen zal dan mijn reactie zijn en meer eten en drank inslaan aan de tent.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Als er geen voorverkoop komt van drankbons aan lagere prijs zoals alle andere jaren dan is dit toch duidelijk een prijsverhoging. Er werd nooit duidelijk gecommuniceerd dat er geen voorverkoop meer zou zijn aan lagere prijs. Over de voorverkoop ging nog gecommuniceerd worden dus dan verwacht je toch dat men later nog gaat communiceren over de korting op die 3,5 EUR. Voor mij misleidend en zou toch grote bummer zijn. Minder coins kopen zal dan mijn reactie zijn en meer eten en drank inslaan aan de tent.
Wat is er misleidend? Dat niet wordt voldaan aan jouw verwachting dat er in de voorverkoop weer korting op de coins zit?
Er is aangekondigd dat in het voorjaar voorverkoop is via pre-top ups. Misschien alsnog met korting. Zo niet, dan zou dat een prijsverhoging kunnen zijn (maar uiteindelijk gaat het erom hoeveel coins drank en eten op het terrein kost). Nog steeds niks misleidends aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en MrScissorhands

Gebruikers die dit onderwerp bekijken