Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Wij hebben geloof ik een andere definitie van ‘maximale uit de dag halen’. 😂

Op sommige dagen is rustig opstarten, toch ook wenselijk.
Een weekend zonder 3 kinderen? Dan is alles rustig opstarten haha. Ik ben toch steevast rond 0800 wakker dus ik sta graag om 13:00 in de wei ;)

BInnenkort de combi's aanschaffen en hup de voorpret kan beginnen.
Veel te ontdekken dit jaar. Minder klappers bovenaan de line-up. maar voor het eerst trekken meer dan 2-3 namen mij naar The Slope/Club-C.

En geld? ja het is veel. Maar als ik zie wat ik moet betalen voor de meeste concerten is het gewoon in lijn der verwachting.... Helaas.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Debuut van BLUAI is erg fijn hoor. In de Barn had dit echt een hoogtepunt kunnen opleveren. Main zal lastiger gaan, maar heb ze afgelopen week aan het werk gezien en was onder de indruk: live krijgen veel nummers toch wat meer body. Erg fijne band.
Was een toffe show in de Muziekgieterij. Ik had van tevoren saaie kampvuurliedjes verwacht, maar er zat toch veel meer pit en vuur (no pun intended) in.
Kids With Buns ook erg sterk daarna trouwens. Cool toen de dames vlak voor me op de dansvloer stonden te jammen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Was een toffe show in de Muziekgieterij. Ik had van tevoren saaie kampvuurliedjes verwacht, maar er zat toch veel meer pit en vuur (no pun intended) in.
Kids With Buns ook erg sterk daarna trouwens. Cool toen de dames vlak voor me op de dansvloer stonden te jammen.
Oh, we zijn elkaar weer eens misgelopen dan. Stond je helemaal vooraan? Ik vond Kids w Buns wel een pak minder dan vorig jaar in dezelfde zaal. Misschien net een keer te vaak gezien.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Een weekend zonder 3 kinderen? Dan is alles rustig opstarten haha. Ik ben toch steevast rond 0800 wakker dus ik sta graag om 13:00 in de wei ;)

BInnenkort de combi's aanschaffen en hup de voorpret kan beginnen.
Veel te ontdekken dit jaar. Minder klappers bovenaan de line-up. maar voor het eerst trekken meer dan 2-3 namen mij naar The Slope/Club-C.

En geld? ja het is veel. Maar als ik zie wat ik moet betalen voor de meeste concerten is het gewoon in lijn der verwachting.... Helaas.
8u wakker? Dan treedt de kater pas in .. en zeker op de zondagochtend🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Ja ik weet niet wat dat is. Al stond ik tot 06:00 in het cafe. uiterlijk 10:00-11:00 wakker daarna.... Zeker in een tent kan ik niet verder slapen. Maargoed. Des te lekkerder ligt het maandagavond weer thuis.
Het mooie is dat ieders festivalbeleving weer totaal anders kan zijn. Wij (mijn vrouw, dochter van 16 en ik) zitten van woensdag tot en met maandag in een hotel. Van daaruit op donderdag op tijd zijn voor het eerste optreden (heerlijk rustig en zonder problemen totaal vooraan staan). Zo lang het gaat en interessant is blijven we, dus uiterlijk 1 uur 's nachts naar de uitgang en daarna het hotel. Goed slapen en een lekker ontbijt is voor ons wel een must. Dat proberen we elke dag zo te doen, waarbij we vanwege vermoeidheid en een minder interessant programma soms wat later beginnen. We drinken weinig of geen alcohol, dus dat scheelt ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Rockbeer

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Het mooie is dat ieders festivalbeleving weer totaal anders kan zijn. Wij (mijn vrouw, dochter van 16 en ik) zitten van woensdag tot en met maandag in een hotel. Van daaruit op donderdag op tijd zijn voor het eerste optreden (heerlijk rustig en zonder problemen totaal vooraan staan). Zo lang het gaat en interessant is blijven we, dus uiterlijk 1 uur 's nachts naar de uitgang en daarna het hotel. Goed slapen en een lekker ontbijt is voor ons wel een must. Dat proberen we elke dag zo te doen, waarbij we vanwege vermoeidheid en een minder interessant programma soms wat later beginnen. We drinken weinig of geen alcohol, dus dat scheelt ook.
Weinig of geen alcohol dat is idd een heel andere beleving 😉. Zolang t maar een fijn weekend is. Een beetje vakantie met heerlijke muziek en sfeer
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joss

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Zit trwns een beetje op YouTube wat dingen te kijken en kom ik uit op janes addiction live in 23, zie ik Josh klinghoffer ipv dave navarro! Ben benieuwd wie er dan op werchter mee speelt
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Zit trwns een beetje op YouTube wat dingen te kijken en kom ik uit op janes addiction live in 23, zie ik Josh klinghoffer ipv dave navarro! Ben benieuwd wie er dan op werchter mee speelt

Ik vermoed dat Klinghoffer de live shows blijft spelen omdat Navarro nog steeds last heeft van de gevolgen van Covid.

Er staat sowieso een voormalige Pepper op het podium.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Ondanks de last call voor vrijdag enkele dagen terug zijn er nog dagtickets beschikbaar voor vrijdag met als headliner Maneskin.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Dag AI, wanneer verwacht je dat het wel uitverkoopt?
wanneer het laatste dagticket de deur uit is:). Bij de zaterdag was er ook meer dan één week tussen de last call en het laatste ticket. Vast en zeker nog in de loop van maart:).
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
75
43
Hoe zit het met de doorverkoop van Hive tickets? Een vriend heeft toch besloten om mee te gaan maar is nog op zoek naar een hive ticket en wacht op de doorverkoop. Worden deze in combinatie met de combi-festivaltickets verkocht of los?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Hoe zit het met de doorverkoop van Hive tickets? Een vriend heeft toch besloten om mee te gaan maar is nog op zoek naar een hive ticket en wacht op de doorverkoop. Worden deze in combinatie met de combi-festivaltickets verkocht of los?
Los… maar uitverkocht dus, er zal wat meeval nodig zijn
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
wanneer het laatste dagticket de deur uit is:). Bij de zaterdag was er ook meer dan één week tussen de last call en het laatste ticket. Vast en zeker nog in de loop van maart:).
Tja… die warnings komen altijd op een zelfde punt. Geen garantie dat het na een week dan weg is. Maar we spreken over Mssn nog Max paar 100 tickets nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • jbj
  • Paddy
  • Leon