Rock Werchter 2024

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
Aparte line up wel hoor. Sterk, maar ook weer niet als je er wat langer naar kijkt. Die vrijdag is echt droevig.
Heu, beste dag.. 8 optredens die ik wil zien 🤷‍♂️😄

Tov
Do 2
Za 2
Zo 2

Die kerstcadeau tickets voor de vriendin zondag beginnen serieus problematisch te worden
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
Isdat ? Is nu wel al even geleden maar had toch ergens gezien dat ze na hun rebranding enkel achteruit gingen. Hoe dan ook, meer gitaren !
Niet per de meer gitaren, maar wel meer goede en spannende muziek. Instrument of genre boeit daarbij niet zo. Maar wel fijn dat ze bijvoorbeeld zo’n Idles een spotlight geven.
 
Laatst bewerkt:

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.195
1.675
Ik blijf het altijd grappig om zien vinden wanneer veertigplussers kritiek geven op Studio Brussel en het gebrek aan gitaren.

Studio Brussel is sinds haar conceptie 41 jaar geleden vooral een zender die mikt op een jonger publiek en een groot deel van de jongeren luistert gewoon meer naar Joost Klein dan The Gaslight Anthem.

Ik vind, ondanks alles, dat Studio Brussel het nog steeds goed doet.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.320
3.934
Ik blijf het altijd grappig om zien vinden wanneer veertigplussers kritiek geven op Studio Brussel en het gebrek aan gitaren.

Studio Brussel is sinds haar conceptie 41 jaar geleden vooral een zender die mikt op een jonger publiek en een groot deel van de jongeren luistert gewoon meer naar Joost Klein dan The Gaslight Anthem.

Ik vind, ondanks alles, dat Studio Brussel het nog steeds goed doet.
Absoluut. Zeer gevarieerd, toch vaak nieuwe bands die je op andere zenders nooit hoort en tof om regelmatig oude minder bekende classics terug te horen. Helaas wel steeds meer gezever tussen nummers door. Net zo irritant als die kruistocht tegen veertigplussers op dit forum.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Ik zie het verschil niet met een uur van tevoren in het voorvak willen staan bij de main stage... Dat hebben degenen die iets echt willen zien er ook voor over.

Overigens, hoe vaak is het gebeurd dat je echt een uur van tevoren bij de Barn moest zijn? Echt alleen bij Editors en Fred toch? En daar kon je het van tevoren wel aan zien komen, dat was qua planning ook gewoon onhandig gedaan met nauwelijks iets er tegenover.
Aan de mainstage heb je al-tijd de mogelijkheid om een concert te zien.. Bij de tenten is dat pech op groot scherm, een wezenlijk verschil. Bovendien vind ik het ook wel wat kut als je gewoon al als casual niet eens een tent meer in geraakt gedurende de namiddag/vooravond. Het gaat 'm niet om het vooraan staan, het gaat 'm om überhaupt binnen te kunnen. Ik vind dat absurd.

Edit: en zoals eerder aangehaald. Issue met de rode kruizen is al aanwezig sinds ik naar Werchter ging, 2016. Toen was het hier en daar eens eentje, het jaar nadien werden het er meer enzovoorts. Zoals Thijs aangeeft, ook als bezoeker geen fijn gevoel om al te zitten in te calculeren tijdens een concert of je het volgende wel zult halen..
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.320
3.934
Het gaat allemaal wat moeizamer dan 20 jaar geleden, maar desondanks zitten de veertigplussers toch nog best snel op hun paard lijkt het. 😅
Mwah, je komt regelmatig met dezelfde oude koeien uit de sloot en dat maakt je boodschap niet echt sterker. Laat ieder lekker in de eigen waarde, of dat nu een oude conservatieve rocker is, tiener die alle soorten muziek kan waarderen of forumgenoot die Rewire al te mainstream vindt.
Niet iedere veertigplusser is trouwens zo conservatief toch?
 

DonVallens

Playlistbediener
13 nov 2023
5
4
Waxahatchee heeft gisteren een korte Europese tour aangekondigd. Eerste optreden dat nu bekend is is op 11 juli in Paradiso. Wellicht een naam voor The Slope?
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Op weg naar Ghost woman in de ab. Is dit nog iets voor the slope? of zijn ze te klein en te experimenteel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken