Rock Werchter 2024

bronco

Playlistbediener
8 dec 2023
11
7
Kunnen we eens stoppen met namen die er twee jaar geleden te recycleren? Er staat al meer dan genoeg in de herhaling. 😅

Je kan Miles Kane ook elk jaar al zien in dit land...hell, hij staat zelfs al in de Botanique en de Vooruit dit voorjaar. Laat één van die laatste plekken maar voor een wat frissere act.
Liever dat dan een Pommelien Thijs, sorry not sorry
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Als er nog Belgenplaatsen over zouden zijn, laat Zimmerman dan maar 'Wish You Were Here' integraal brengen, wat een plaat, wat een emotionele trip zeg.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Miles kane lijkt me wel een zekerheidje, altijd fijn.
Vind dat die pas vanaf 2030 terug België mag betreden, is hier elke maand wel heb ik het gevoel

(Vooral omdat die dan ook nog middelgrote plek op de Main inpalmt)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Khruangbin, Yungblud, Sum 41, Nothing But Thieves, Arlo Parks, The Blaze, Royal Blood, The Breeders, Jungle, The Kooks en ga zo maar door. Als je ook maar een klein beetje het cirquit in het oog houdt, vind ik dat het gros van de affiche nog weinig échte verrassingen kent ofzo. Een Avril Lavigne, Janelle Monae of Sampha vind ik dan weer wel leuk omdat die schijnbaar uit het niets komen. Vroeger leken artiesten echt wel één cyclus te doen en nadien te verdwijnen voor x-aantal jaar. Ik heb het gevoel alsof ik de laatste 3, 4 jaar constant dezelfde soort artiesten zie opduiken op affiches. Corona zal er ook wel wat mee te maken hebben, natuurlijk maar toch.. Dacht dat we na twee edities ('22 en '23), nu toch wel al aan een nieuwe cyclus van artiesten en bands zouden zitten, maar nee..
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck en G_A

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Khruangbin, Yungblud, Sum 41, Nothing But Thieves, Arlo Parks, The Blaze, Royal Blood, The Breeders, Jungle, The Kooks en ga zo maar door. Als je ook maar een klein beetje het cirquit in het oog houdt, vind ik dat het gros van de affiche nog weinig échte verrassingen kent ofzo. Een Avril Lavigne, Janelle Monae of Sampha vind ik dan weer wel leuk omdat die schijnbaar uit het niets komen. Vroeger leken artiesten echt wel één cyclus te doen en nadien te verdwijnen voor x-aantal jaar. Ik heb het gevoel alsof ik de laatste 3, 4 jaar constant dezelfde soort artiesten zie opduiken op affiches. Corona zal er ook wel wat mee te maken hebben, natuurlijk maar toch.. Dacht dat we na twee edities ('22 en '23), nu toch wel al aan een nieuwe cyclus van artiesten en bands zouden zitten, maar nee..
Jammer aan die ‘cyclus-tourende’ artiesten is dan wel dat als je een Lorde/…in haar tourjaar niet kan boeken, je als festival een jaar of 3 mag wachten tot de kans nog eens komt
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Zit er onder de winnaars van De Nieuwe Lichting (ISE, Bwana, Yesnomaybe) nog een kanshebber?
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Ik ben nog druk bezig met inluisteren, dus mijn voorlopige route kan nog behoorlijk veranderen. Op vrijdag en zondag komt de dag nu wel heel rustig op gang. Hopelijk komen er nog wat interessante namen bij. Op het einde van de meeste dagen wordt het keuzestress. De zaterdag is tot nu toe mijn topdag.

Vet = must see
Cursief = valt af als er iets leukers bijkomt (of als we honger/dorst hebben)
Tussen haakjes = had ik ook wel willen zien, maar lijkt nu te clashen (gebaseerd op de clashfinder van @WesleyNoH )

Donderdag
Stone, the Gaslight Anthem (Eefje de Visser), the Hives, Black Pumas (Parkway Drive), PJ Harvey. Slowdive, Lenny Kravitz (the Streets)

Vrijdag
Loverman, the Beaches, Simple Plan (Bad Omens), Yungblud, Archive, dEUS, Snow Patrol, Maneskin

Zaterdag
TBA, the Last Dinner Party, Nothing but Thieves (Jessie Ware), Janelle Monáe (Avril Lavigne), Arlo Parks, the Blaze, Roisin Murphy, Dua Lipa

Zondag
Isaac Roux, Whispering Sons, Froukje, the Breeders, Loyle Carner, Michael Kiwanuka, Zara Larsson, Jungle (Royal Blood), Foo Fighters (Parcels)
 
Laatst bewerkt:

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Bekijk bijlage 7730
een week voor Werchter. Zitten bands bij die van mij mogen komen
edit: Ik zag juni is dus juli. 3 week erna dus inderdaad. Dank @Hammerfest
SOFT PLAY kan mooi op de Slope terecht, zie ze meer opduiken. En The Snuts kunnen eventueel de afgezegde show inhalen. Yard Act uiteraard altijd welkom.
Folly Group en Sprints zouden ook wel op de Slope terecht kunnen komen denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken